Gå til innhold

Oh my god :o)))))))))))))))))) Se hit er dere snille !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok nettopp en eggløsningstest og den slo positivt ut!! Må nevnes at jeg er på dag 40 i syklus da, hehe. Men er det ikke sånn at enten så er det eggløsning eller GRAVIDITET når de er positive?? Tror liksom ikke på eggløsning nå. Spør om jeg gleder meg til å ta en QR i morra tidlig! Erfaringer noen, vær så snill?

Teststreken er litt svakere enn kontrollstreken, skal det ikke være sånn hvis det er graviditet det er snakk om? Hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke peil, men har hørt at el tstene kan vise pos ved.

graviditet

Det med streken vet jeg ikke, men om du får negativ graviditetstest i morgen får du hoppe til køys igjen å lage barn:)

Skrevet

hehe, jeg tror faktisk at jeg vil hoppet til køys ikveld også.. sånn i tilfelle du enda ikke er gravid, og så er eggeløsninga rett rundt hjørnet?:)

lykke til:)

Skrevet

Er ganske sikker på at den ikke gir utslag på om du er gravid. Men du kan godt ha EL nå, så ha en fin natt!!

:)

Skrevet

Eggløsnings tester viser positivt når du er gravid og. Min viste positivt på ikm dagen, og jeg var uten tvil gravid:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

eggløsningstesten er positivt først når teststreken er like sterk som kontrollstreken. Hvis du leser i bruksanvisningen står det der.

Men masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...