Gå til innhold

bruker nan,noen med dårlig erfaring der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 6 uker,de siste to ukene har hun blitt mer urolig og virker som om hun presser og skal bæsje men får ikke til,når det førstes kommer er det ikke hardt,men fint og passe konsistens...var på sykehuset på intensiven de første ukene og der brukte de collett mme,jeg ble anbefalt av andre mødre på sykehuset å bruke nan men jeg lurer nå på om jeg skal gå over til collett,skjønne rikke at det er så stor forskjell på de men..noen med erfaring på de tene eller andre?takk for alle svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bytta fra Nan til collett.Gjorde stor forskjell her.

Mindre luft og magevondt.

Malt er fint å ha oppi for å forhindre treg mage:)

Skrevet

Brukte nan de første ukene. Hadde vanvittig mye magevondt! Prøvde nan h.a 1 også uten at dette gjorde noen som helst forskjell. Så prøvde vi Collett, dog kun en dag fordi hun sprutgulpa opp hvert eneste måltid.

Nå bruker vi Hipp,og jeg tror ikke jeg tør eller trenger å bytte fler ganger. Nesten ikke noe gulp,lite eller ingen magevondt og mettere baby! :)

Skrevet

Hadde dårlig erfaring fram til jeg begynte å blande pulveret ut i varmere vann. På pakka står det 40 grader, men pulveret løser seg ikke helt opp i den temperaturen. Begynte å blande i 55-60 grader, og magevondten forsvant med ei gang :o) kunne helt slutte med malt, knerten bæsjet hver dag uten problemer, og var strålende blid dagen lang! :o) Rørte også ut pulveret i stedet for å riste, ble mye mindre luft i melka da.

Har fått bekreftet fra Nestle at det ikke er farlig å blande i varmere vann :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...