Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Ser ut som lillejenta trives best å ligge på siden, er kanskje på tide og begynne med pute til henne da? hun er 6 mnd.
petite fleur Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Dette lurer jeg også litt på, så dytter for deg;-)
Gjest Orkideen Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Det er ikke anbefalt at babyer bruker pute det første året.
M, Vestfold Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Vi har fått beskjed om at vi SKAL bruke pute??
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Funnet på en tidligere tråd om samme emne... "Ja til hodepute i 2007! Jeg er og blandt dem som føder i Vestfold, hvor dem sier ja til hodepute. Jeg ble og forvirret først fordi jeg har lest overalt at det ikke skulle brukes pute. Men nysgjerrig som jeg er, fikk jeg forklaring av jordmor for hvorfor ja til hodepute. Svenskene er litt lengre fremme en nordmenn der. De har gjort forskning på dette i 4 år og funnet ut av hodepute for baby skal brukes pga "flatt" hode fare. Og sikker noe annet medisinsk.... Puten skal legges helt ned til "vingene" som jeg kaller det. Vi får jo engler vettu.. he he (Altså skulderbladene.) Og det finnes selvsagt egne puter for baby som skal brukes!!"
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hvor kjøper man disse putene da? Hva heter de? Eller er det bare "vanlig" babypute?
mizz25 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Æ har fått min tredje unge å har brukt pute te dæm alle,ingen av mine har hatt flatt bakhode eller skjevt hode.... =) vanlig babypute som dæm har på butikka der dem selg dyner osv =)
smurfelise Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Vi har brukt hodepute fra omtrent første dag. Ganske flatpute som ligger ned til vingene som ei skrev her tidligere. Har prøvd å ta vekk puta noen ganger, men da sover han mye dårligere-liker ikke å ligge helt flatt
$ilje Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 HS anbefalte oss å starte med en gang og det har vi gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå