Gå til innhold

prøver her og, litt desperat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått sopp på brystene og trenger sårt noen kjerringråd... kommer meg ikke til lege før imorgen.... ser for meg at dette blir en lang og vond natt....

leste et sted at man kunne smøre canesten på, er dette virkelig tilfelle? tør ikke prøve før noen kan bekrefte det...

heeelp please......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke dessverre, men du kan jo ringe legevakten å spørre de. de må da kunne svare på det?

Skrevet

hjalp da jeg hadde det. Husk å vask godt av brystene før amminga.

Skrevet

Ja, det kan du, men vask av før amming. Hvis du har eller noen kan få tak i vanlig Farris så kan du også vaske brystvorten med det og litt i munnen på den lille..tips jeg fikk av de på barsel.

Skrevet

Man behøver ikke å vaske det av før man ammer.

Man kan smøre tungen til barnet med det og

Skrevet

Fikk beskjed av legen om å ta bort salva før jeg amma...og vaske inni munnen med litt farris heller før amming...

Skrevet

Med canesten? Det må vel tørkes av?

Skrevet

tusen takk for svar...

tror jeg prøver med farris først, er liksom litt mer safe...

Skrevet

Var iallefall det jeg fikk beskjed om

Skrevet

bare for å vær på den helt sikre siden, vi snakker om canesten salve, den hvite tykke kremen som man bruker mot underlivsopp?? er liksom så rart å putte den i munnen på lille jenta si....

Skrevet

ikke putt canesten i munnen på henne.Du kan pensle farris med en q-tips i munnen hennes.Vask puppen med farris.Smør gjerne på canesten men vask dette godt av før amming.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...