Gå til innhold

Kjenner alle at babyen hikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 og aldri kjent noe til hikking?

Når starter det?og vil alle kjenne det?

lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjent det i ganske mange uker allerede. Men jeg er andre gangs da.... Jeg kan ikke huske når jeg kjente det i første sv.skap. Det er så mange år siden nå..... Du vil nok kjenne det før eller siden. Ikke alltid det er så rytmisk som man skulle forvente. Men du vil kunne skille det ut fra andre bevegelser ganske lett når du først oppdager det.

Skrevet

Jeg har ikke kjent no form for hikking enda.. Jeg er i uke 29 nå..

Jeg vet ikke helt åssen det skal kjennes ut som heller, men jeg kan ikke si at jeg har kjent noe som kan ligne på hikking heller..

Skrevet

Jeg kjente det ikke før uke 31-32 :-)

Skrevet

I dette svangerskapet har jeg kjent masse masse hikking.

I forrige svangerskap husker jeg at veninna mi som gikk gravid samtidig, med termin omtrent samtidig også, snakket om all den hikkingen som foregikk - mens jeg ikke kjente noe til hikking da i det hele tatt...

Skrevet

Jupp, samme som Bolle nr 2 over her.. Sist svangerskap ante jeg knapt hva den hikkinga som andre snakket så om var, mens nå har jeg kjent det veldig lenge og veldig tydelig! Men så er det forskjell på barna også! Jeg hadde hikket mye i magen og hikket masse da jeg kom ut, mens min lillesøster ikke hikket hverken i magen eller ute i verden! Og min lillegutt hikket nesten aldri da han var liten baby, så spørs om det ikke er en skikkelig hikkert som kommer nå...

Skrevet

føler meg litt klokere nå:)

Skrevet

Jeg husker at tulla i første svangerskap hikket kjempemasse i magen, men denne gangen kan jeg ikke kjenne noe som kan minne om hikking. Her er det bare spark :)

Skrevet

Her er det mye hikking og det var det sist gang også:P

Husker ikke når tid det begynte.. Har kjent det i en del uker nå og er 33+1 i dag.

Skrevet

Jeg kjente heller ingenting i forrige svangerskap, men har kjent det en stund denne gangen. Er 30 uker på vei i dag faktisk :-)

Snåle greier, lurte på hva det var som foregikk der inne første gang jeg ble bevisst det.

Skrevet

Jeg er førstegangs i uke 31, og har kjent hikking i ganske mange uker allerede. Nå i det siste har det vært hver eneste dag, og hun holder gjerne på hele kvelden :-D

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har bare kjent hikking én gang - og det var i forrige uke. Regner med at det var hikking, i alle fall, for det var veldig rytmiske (men ikke så rytmisk som hjertelyd) små "dunk" der inne! :-) (Og dette er første babyen - tror man blir mer "følsom" på det med nr 2)

Skrevet

Ja, h*n hikker!! OFTE!! Og jeg er såååå leeeeiiii......hehe. Har kjent det i mange uker nå (har 2 mnd igjen). Får vel trøste meg med at det er positivt.....

Skrevet

Kjente hikking relativt tidlig - hvis uke 28-29 er tidlig å regne da. Jordmor har sagt at slanke kjenner det meste av liv og rør bedre enn de med litt ekstra. Hva som er som slank å regne og hva som er litt ekstra kan jeg ikke svare på - men jeg er slank og kjenner ALT som foregår innenfor - på godt og vondt..

Når og hvis du kjenner rytmisk "dunking" innenfra kan du anta at noen hikker :-) morsom følelse i grunn

Skrevet

kjente første gang i helga og har kjent det flere ganger etterpå. var 29 uker på fredagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...