Gå til innhold

Jeg er så fortvila nå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så gjerne klart å gå ned en 10-15 kg. Jeg blir skikkelig deprimert sånn det er nå, og det går utover sexlivet og humøret. Problemet mitt er at jeg er så utrolig glad i godteri, og da spesielt sjokolade. Klarer ikke å kutte ut. Blir ekstra ille nå fremover, som en skal ha på seg mindre klær og lysere farger. Da vises det ekstra godt! Snufs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare være hard mot deg selv og kutte ut søtsakene.

Trening og sundt kosthold hjelper og på:-)

Skrevet

Når du kjenner suget, så et mat:) Det hjelper faktisk, for sjokoladen smakar ikkje like godt når du er mett. Og du går ned i vekt, sjølv med ein god del mat, for det er mykje kaloriar i sjokolade. Det skal faktisk ein del mat til for å få i seg det samme:)

Eg har prøvd, og utan anstrengelse gjekk eg ned 8 kg, berre på denne måten:) Hos meg var det ikkje vekta i seg sjølv som var problemet, men all sjokoladen. Tenkte på tennene;)

Skrevet

Banan stopper søtsuget. Det går også ann å kjøpe noen vitaminer som stopper søtsuget også, men husker ikke akkurat hva de heter. Min søster gikk på de tidligere, tror de funket.

Skrevet

Noe annet som også kan hjelpe litt, er å pusse tennene flere ganger om dagen, (etter at du har fylt opp magen med grovbrød...). Man får liksom ikke så lyst å putte noe søtt i munnen da.

I perioder hvor jeg har kuttet ut sjoko og annet søtt, har jeg bakt grovbrød med rosiner og hatt brunost oppå. Sunt og godt og litt søtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...