Mammie88 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Venter mensen om en uke... Småkvalm i småe perioder murringer nedimagen, stikker til noen ganger Føler meg oppblåst Vondt i puppene Tisser masse Har aldri slike symptomer før jeg ska ha mens
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Er symptomer på graviditet dette ja. Krysser fingrene for at det har klaffet:-) Lykke til!!!
jente-06 + spiiire Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Jeg har det akkurat likt deg!!! IKM 14.05. Blir spennende om noen av oss (helst begge;)) er gravide da!!
Putzie Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Virker litt som om det er noe på gang her ja Selv er jeg mye kvalm, eller lett kvalm på morningen og kvelden, også innimellom på dagen. Men det er egentlig det... FOr 1,5 uker siden hadde jeg halsbrann ofte, noe jeg aldri har, i tillegg til kvalmen og var uvel, men det har gitt seg, bare kvalme nå. Også har jeg vært plaget med "UVI" symptomer i det siste.. . IKM er 12-14 mai. Men er jo bare 1 pp, men alikevel litt spent..
Mammie88 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2008 Murrer så veldig her...:/ kjennes ut som om mensen kommer...men skal jo ikke ha den før på mandag...Er kjempe trøtt også..blir lett sinna..slik var jeg med første mann
Putzie Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 jeg må også legge til at jeg nesten begynte å gråte over ingenting her en dag. Grunnen var at katten min (7mnd) var hos "mormor" noen dager og skulle ikke ut. Men da sa saboeren min at ungene hadde sluppet den ut:P Har også andre ting jeg må "leggetil" i forhold til "symptomene" mine Det er at jeg var veldig støl/øm i magen, svimmel, endret avføring - vanlig til hardere.. (sorry for detalj...) også nå så har jeg litt vondt i korsryggen og utover hoftene. Måtte bare ha det med
Putzie Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Vet ikke.. Bør vel gjøre det rundt den 13. tenker jeg? Skal liksom ha mens 12-14... Er det sånn at man skal teste seg etter ikm dag eller kan man teste før?
jente-06 + spiiire Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 Hei igjen!! Jeg har fremdeles den samme følelsen, NOE skjer iallefall med livmora mi om dagen, hehe, så om jeg ikke er gravid så er det noe annet.. Trykkfølelse helt nede i magen, øm når jeg tar på, springer på do i ett kjør, trett, stikker i lysken, øm i puppene når jeg springer i trappene.. hehe.. ikke noe kvalm, men det var jeg ikke med førstemann heller.. litt halsbrann.. men synes det er litt vel tidlig å kjenne så mye jeg!!!! så prøver å legge "symptomene" litt på hylla (lettere sagt enn gjort) men nå har jeg kanskje bommet litt på datoen, for i det siste har jeg hatt 26 - 28 dagers mellomrom, så kan jo være at IKM er allerede på søndag 11.
jente-06 + spiiire Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 vet ikke når jeg skal teste jeg.. prøve å se om mensen kommer?? har en test i skapet, så mulig jeg svir av den i et svakt øyeblikk.. men vente til søndag iallfall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå