Gå til innhold

Helvetes )(#%/=(#=(%/ snekker!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅ BLIR JEG GAL!!!!!! Gubben og jeg kjøpte vårt første hus for halvannet år siden, og det er jo ikke den ting som ikke har vært galt med det. OPAK var her på befaring, og fant intet mindre enn 72 punkter med feil! Vi betalte en haug med penger for å få det fikset, blant annet var loftet fullt av mugg. Nå har vi fått beskjed av snekkeren om at de må sage opp alle (!) gulvene i huset, fordi det er feil på parketten, og mulig mugg under gulvene! Og vi som akkurat hadde begynt på barnerommet til poden!

Jeg har så lyst til å banne, skrike, hyle og denge en eller annen!!! Det kommer til å ta over en uke, de må til og med demontere kjøkkenet for å få vekk gulvet... Jeg orker snart ikke mere tull, jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Finn noen å banke, hva med tidligere huseier?

Skrevet

Det er det som er så vanskelig, for dette er nybygg!! Vi er de første som bor her... Men vi har jo fått høre av en nabo at da snekkerene bygget huset her, så lå materialene under en halvmeter med snø. Alt av materialer har vært søkkvått, så det er jaggu ikke rart at huset er som det er. Har egentlig lyst til å grisebanke snekker'n, men han er mye større enn meg.

Men jeg har strikkepinner da! Skarpe, spisse strikkepinner...

Skrevet

....å gud skal vi alleiere oss...snekker hater foreningen.....

Skrevet

JA!!! Så kan vi ha møter der vi planlegger skumle hevner og sånt! Hihi...

Skrevet

Jeg som syns snekkeren er så søt og sexy! Og så tror jeg han liker meg :)

Skrevet

Det bør utnyttes til fulle, ref Handy Hunks som gikk på tv for sånn ca 10 år siden..

Skrevet

Oj, nybygg... da er det verre. Men også bedre - du kan gjøre livet hans til et helvete. Ja, alle kan gjøre feil i jobben sin, men helst ikke 72 av dem på en gang.

Skrevet

Ja, hadde det vært en liten feil, liksom... Men lista er jo lang som et vondt år... Gulvet synker på badet, gulvene buler, mangel på isolasjon, feilbestilling på kjøkken, loftet fullt av mugg, dørkarmene er 3 cm skjeve (!), malingsjobben er ekstremt dårlig utført, taket måtte fikses på, det mangler vindpapp noen steder så jeg får soverommet fullt av sagmugg... And it goes on and on...

Og nå skal de altså sage opp alle gulvene her. JUHUUUUUUUUUUUUU!!!!

Skrevet

Har dere undertegnet på overtakelse? Ellers ville jeg bare nekta. Dette er ikke det dere bestilte.

Skrevet

Ja, vi skrev jo under for halvannet år siden. Problemet er at alt dette ble oppdaget i etterkant... (Bortsett fra malingen, den klaget vi på fra dag 1).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...