♥Cherrypie♥ Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 kan man søke om å få gjort om de muntlige eks til skriftlig? dette gjelder vgs privatist!
Monica Geller Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det har du ikke anledning til (skal ikke være skråsikker, men er i alle fall mer enn 99 % sikker). Du kan søke om tilrettlegging ved en eksamen. Det kan være utvidet tid, du kan få lest opp en skriftlig eksamen, og deler av en skriftlig eksamen kan tas muntlig (men jeg har ikke vært bort i at en muntlig kan tas skriftlig). Eksamensformen i faget er styrt av retningslinjer gitt i de enkelte fags læreplaner.
MintCondition Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er også temmelig sikker på at det ikke er mulig. Mye lettere med en muntlig eksamen enn en skriftlig da, muntlig er jo over på 20 minutter..
mamamaren Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 det er da veldig individuelt. Jeg for min del er MYE bedre på skriftlige enn muntlige. Trenger mer tid enn 20 min på å legge frem min kunnskap i en rekkefølge andre vil jeg skal. Liker best å kunne disponere selv, rydde i hodet, og så få det ned på papir. STOR forskjell for meg, i hvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå