Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjente liv tidlig denne gangen. Er tredje gangs så kjente liv allerede i uke 12. Så kjente jeg litt ett par ganger i uken til forrige fredag. Da var jeg 14+6. Så skulle dagene da begynne å gå, den ene dagen etter den andre og ingen liv i det hele tatt.. Jeg ble mer og mer nervøs. Jeg prøvde alt for å få kjenne liv. Jada visste jeg enda var tidlig på vei og jeg ikke kunne forvente å kjenne liv, men veldig ekkelt siden jeg hadde kjent det flere ganger for så å kjenne ingenting. Jeg drakk masse kaldt. La meg slik at magen ble litt klemt. Trykte meg på magen for å kjenne om noe flyttet på seg, men ingenting.. Drømte om dette om nettene, men ville ikke gå til legen før det hadde godt en godt stund.. Turte ikke helt det. Var redd for svaret.. Men så i går sa jeg til mannen at nå klarer jeg ikke mer. Nå må jeg bare vite svaret. Så bestemte meg for å gå til legen idag, og høre om han kunne finne hjertelyden. Så ikke lenge etter jeg hadde bestemt meg så sparket bebisen fra seg inni der. Og etter siden det har den vært veldig livlig.. Sparket og hoppet og danset der inne i hele gårkveld, litt på dagen idag, og en del nå ikveld.. Så den har nok bare snudd seg og sparket meg innover magen, eller noe i den duren?? Og snudd seg igjen nå?? Er jo veldig god plass der.. Nå slapper jeg iallefall av igjen. Ble litt langt, men måtte bare dele det med meg:)
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 ååååå=) så koselig!! Misunner!!!! Jeg er i uke18 nå, og jeg kjenner ikke noenting...av og til føøøler jeg d er et eller annet, men så tror jeg bare det er pulsen min.. godt at du fikk betrygget deg nå, med hjertelyd og spark=)=)=)
Lova Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Så deilig! Jeg har også kjent liv denne uka, bittesmå dytt fra langt nede på magen. Er veldig tidlig, og jeg er overrasket over at jeg har kjent noe i det hele tatt. Er 14 uker i morgen. Var på UL for en uke siden og den minnet om en hyperaktiv trommeslager. Kjempemorsomt og rørende. Sist (første gang) jeg gikk gravid kjente jeg ikke noe før uke 18/19. Det blir liksom så mye mer virkelig når man kjenner liv.
babygullz <3 vilde Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 åhåå! jeg vil også kjenne liv!!! er 18+0 i morgen..håper d skjer noe snart!!!!!!!! 'utolmodig!*
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Ja du kjenner nok liv snart.. Har også kjent pulsen min flere ganger i denne uken da jeg har "lett" etter babyen.. Jeg kjente heller ikke liv så tidlig som deg, var vel i uke 19 med førstemann.. Og husker på UL at jeg syntes det var så rart og se hvor mye bebisen beveget seg, og at jeg kjente ingenting.. (så i en annen tråd du skulle til UL senere denne uka)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Ja LOVA det blir mer virkelig når en kjenner liv i magen.. Jeg kjenner ingenting på utsiden enda.. Den slutter med en gang jeg legger hånda mi der. Eller så kjenner jeg ikke mer pga jeg da flytter på meg kanskje?? Gutten min på 5 år liker å legge øret inntil magen min og høre om han kan "høre" bebisen som han sier. Er jo masse rare lyder å høre på en mage sånn. Men han synes at bebisen sier kvakk kvakk.. Og idag sa faktisk bebisen: "Jeg ligger her i mammas mage" I følge min sønn:) De er jo herlige da. Jeg gleder meg til bebisen sparker så de to andre barna mine får kjenne og se det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå