Caity<3 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 hmmm...hvor skal jeg begynne... er to dager over ikm.. 3 dager før ikm tok jeg en el-test,menst for gøy (har hørt de kan påvise graviditet) den var possitiv... da jeg fortsatt ikke har fått tr i dag tok jeg en cb test...blenda hvit! derfor lurer jeg kanskje den el-testen faktisk påviste el? men da er jo denne pp på 40 dager...det har ikke skjedd før. har noen rare stikkninger i magen...hatt det noen dager nå...ikke som ved tr...da sitter det i ryggen... hva er det som skjer? skjer det noe? Hva ville dere gjort? Råd? Erfaringer? er i min 6pp...begynner å bli litt lei...dette skulle liksom gå så fint... hilsen meg som håper
JulieF*Victoria* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det er jo ikke så mye annet å gjøre enn å vente noen dager...ta en ny test...og krysse fingrene=) Så lenge TR ikke kommer, er det jo masse masse håp om at du faktisk er gravid!!!Du har jo noen symptomer oxo-stikninger i magen. Ha tålmodighet;) Og lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå