Gå til innhold

Noen med barnesete på sykkelen her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har montert på sykkelen min, men får liksom ikke sete helt ned til bagarsebrettet.. Har ingen bruksanvisning heller, så jeg vet ikke om jeg har gjort det riktig..

Men, har dere barnesete helt inntil bagarsebrettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke helt nedpå bagasjebrettet...

Skrevet

Er det Hamax sete ? Om det er en sånn dings festet under ditt sete (på den stanga) som setet skal klikkes nedpå, er det ikke behov for bagasjebrett i det hele tatt. Og setet skal ikke stå nedpå, for det skal fjære litt når man sykler.

Skrevet

Har sånt som festes direkte på ramma, i en sånn kloss som skrus på ramma - og så klikker man bare setet oppi den klossen. Trengs ikke bagasjebrett, og det skal heller ikke være borti det ;o)

Skrevet

Jeg har ett litt gammelt sete da....

sånn med fester PÅ bagasjebrettet, ikke sånn på stanga tilsetet:P hvis du skjønte...

der var det ''hull'' i setet nederst til å feste reimer i som skulle festes i bagasjebrettet....

Skrevet

Ja, det er Hamax! Men, under setet er det ut som det er to klemmer, som skal klemmes på bagarsebrettet.. men, som sagt så har jeg ingen bruksanvisning..

Men, har skrudd fast en sånn greie på ramma under sete, som to stenger ble klikka på plass....

Skrevet

Ok, da er det riktig da jo... takk folkens. I morra blir det sykkeltur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...