Mor til et enebarn Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har montert på sykkelen min, men får liksom ikke sete helt ned til bagarsebrettet.. Har ingen bruksanvisning heller, så jeg vet ikke om jeg har gjort det riktig.. Men, har dere barnesete helt inntil bagarsebrettet?
PinkBabyDoll Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Nei, det er ikke helt nedpå bagasjebrettet...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Er det Hamax sete ? Om det er en sånn dings festet under ditt sete (på den stanga) som setet skal klikkes nedpå, er det ikke behov for bagasjebrett i det hele tatt. Og setet skal ikke stå nedpå, for det skal fjære litt når man sykler.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Har sånt som festes direkte på ramma, i en sånn kloss som skrus på ramma - og så klikker man bare setet oppi den klossen. Trengs ikke bagasjebrett, og det skal heller ikke være borti det ;o)
Kirsebæra Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ett litt gammelt sete da.... sånn med fester PÅ bagasjebrettet, ikke sånn på stanga tilsetet:P hvis du skjønte... der var det ''hull'' i setet nederst til å feste reimer i som skulle festes i bagasjebrettet....
Mor til et enebarn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det er Hamax! Men, under setet er det ut som det er to klemmer, som skal klemmes på bagarsebrettet.. men, som sagt så har jeg ingen bruksanvisning.. Men, har skrudd fast en sånn greie på ramma under sete, som to stenger ble klikka på plass....
Mor til et enebarn Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Ok, da er det riktig da jo... takk folkens. I morra blir det sykkeltur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå