Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner jeg blir skikkelig sur og lei!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi - kjekt ikke sant.

Det positive er at det går over.

Skrevet

Har du fått kommentar fra noen?

I så fall - lovlig ufint!

*strykepåogtrøste*

Skrevet

liten trøst?

"magen din er jo større enn deg jo" hilsen jordmora min

Skrevet

ja alle har tydeligvis lov å si slike ting fordi jeg er gravid!!!!

Skrevet

Sånne kommentarer er noe dritt... Og iallefall når man får høre d i månedsvis..

Eller som den værste jeg fikk da jeg var gravid: Du har vel mye vann i kroppen siden du ser så pløsete ut!

Hvem ialledager sier noe sånt???

Skrevet

det har jeg oxo hørt!! og jeg har lagt på meg 5 kilo TOTALT i hele svangerskapet.. og syns at det bare er magen som har vokst!!

Skrevet

Hehe...jeg har fått tilnavnet "smult" på jobben..enda alle sier jeg er sååååå liiiiten(?)..så...jadda!

Skrevet

Jeg bare lo jeg da jeg fikk sånne kommentarer.

Skrevet

ja "faen så stor mage" gjør meg helt oppgitt. Svarer da også at "ja hvis den ikke hadde vokst hadde jo dette vært en skikkelig bedriten graviditet". Da enes vi om det og snakker ikke mer om det.

Skrevet

Da kopierer jeg inn et av mine tidligere svar på en lignende tråd:

Har dere tenkt på at folk kommer med slike kommentarer kun for å ha noe å si? Ikke alltid like lett å finne samtaleemner, og da tenker mange at magen er et naturlig valg. De driter sikkert en lang marsj i hvordan magen din ser ut, og ofrer ikke samtalen en tanke i ettertid. Litt dumt å ta seg nær av det, det er antageligvis bare "small talk" fra vedkommendes side...

Skrevet

Svar tilbake!

Skulle ønske jeg torde å gjøre det, blir jeg gravid igjen noen gang, skal jeg jammen meg være forberedt.

"Ja, den er nesten like stor som rumpa di!" ;-)

Skrevet

ikke vær så hårsåre da, må kunne gå an å le litt av det som blir sagt. Har fått spørsmålet om jeg gikk med tvillinger osv jeg, tok meg ikke nær av det, ikke ble jeg sur av det heller. Fikk høre jeg var enorm mange ganger. Jeg fikk spørsmålet for bare en uke siden da jeg gikk med babyen vår på 2,5 uke på armen om jeg var gravid. Og i går fikk jeg høre at han vi leier hos ikke visste at jeg var gravid før han hadde ungeskrik en morgen, han trodde sikkert jeg bare la på meg. Jeg ler av alt sånt jeg, tar meg ikke nær av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...