Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jasmin skal være mellom navnet... men hvilket av disse navna feks kan passe som fornavn: Amila Amina Emine Gabi Atiya emila emina det er iallfall noen av de
Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 takk da skriver jeg det opp =) får vite på torsdag på kjønn..hehe bare magefølelse som sier jente så..hehehehe... men er det gutt skal den hete *navnløs* finner ikke spesielle guttenavn... Noah er det eneste..hehe
Mamsen87 :) Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Noah er fint:) Gutten min heter Mathias, men det er ikke så veldig spesielt siden det ligger på navnetoppen..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 må dere ha noen av de navnene foran? Syns det var mange spesielle navn der.... Jeg tenkte på Ida Jasmin, Leah/Thea Jasmin, eller noe i den duren.... Philip heter gutten min, så det syns jeg selvfølgelig er et pent navn, skulle dere få gutt=)
Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 typen er av utenlansk opprinnelse, og vi har falt helt for de jente navna..Leah heter bikkja mi så..hehehe... men vi ska tenke litt på saken...philip var et veldi søtt navn ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå