Denice Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 .. en tur til Bulgaria? Jeg har bestillt en tur for datteren min og meg til en liten, rolig by som heter Tsarevo. Turen er bestillt til den 11.juni og er en uke. På grunn av jonnsituasjon og flytteplaner, føler jeg det nå er vanskelig å dra på denne turen men da avbestillingsforsikkring kun dekker sykdom etc lurer jeg på om det er noen som kunne tenke seg å overta den? Turen koster 5645.- Noen som kan hjelpe meg her? Ikke så lyst til å miste depositum på nesten 2000.-
1881 Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ville nok faktisk førsøkt og fått benyttet avbestillingsforsikringen, du kan jo bare si til legen at du f.eks har fått angst for flyturen, selv om det er en dårlig spansk en, ikke at jeg oppfordrer til ulovligheter, men jeg vet flere som har gjort dette for og slippe og tape pengene.
Denice Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Åja?.. Hmmm...Trodde liksom man måtte slå til litt hardere jeg....
1881 Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Nei, du trenger kun en legeærklæring der det står at du ikke kan reise, stort mer trenger du ikke. En jeg kjenner fikk det med influensa diagnose så det holdt i massevis!
Denice Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Men så langt frem da?.. Må jeg "late" som frem til avreise da eller? og så få omgangsyken eller noe? Hehehe.. sorry assa.. er så grønn på dette.. Trodde avbestilling var en type "angremulighet" liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå