Gå til innhold

Andre fleregangsfødende som har fått litt mage???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 9+2, men om kvelden har jeg faktisk fått en liten mage allerede! Kan dette stemme, eller er det bare innbilling? Har hørt den kommer tidligere andre gang, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8+3 og har faktisk en liten kul! :) Men blir i tillegg veldig oppblåst på kveldene.. Så lurer på hvor lenge jeg klarer og holde dette hemmelig:)

Skrevet

Hei. Jeg har også litt mage på kvelden, sikkert litt oppblåst. Men, jeg er bare 7+ 6...er tredjegangsfødende.

Skrevet

Jeg føler meg synlig gravid allerede. Er 8+1. Har en gutt på tre år. Merker på noen av buksene at de er blitt ubehagelig å ha på, men har en jobb der jeg ikke nødvendigvis trenger å stæsje meg sånn opp. Men det er bare å slippe magen ut å nyte livet. Vi er gravid, jenter!!!

Skrevet

Jeg var ganske så oppblåst i begynnelsen på kveldene, sånn fra uke 6-9, men det gav seg for en uke siden, så magen ble litt mindre igjen.

Jeg er 11+0 i dag, og nå har magen poppet ut over natten. Det viste kjempegodt i dag tidlig. Det har det ikke gjort om morgenen før..

Det blir gøy å vise alle magen når den strutter!

Skrevet

Melder meg på her.

Femte svangerskapet og magen den tyyyyter ut. Lege og jordmor sier dette er heeelt normalt og at det er slik for de fleste. :-)

Det er jo litt som en ballong, første gangen man blåser den opp er den stram og fin, andre gangen litt slappere osv. osv.

Iallefall, jeg er i uke 9 + 1 og folk flest ville vel tippet uke 14 eller noe. Står rett ut og er knallhard. Enda den bittelille klumpen er som ytterste leddet på tommelen..... Merkelig og spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...