Gå til innhold

har noen erfaring med mei tai???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mira er 5 mnd nå, og elsker å henge i babybjørnen. Men jeg får så vondt i ryggen av den. Er mei tai bedre? også for litt såre korsrygger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler patapum bæresele! samme prinsipp som babyhawk mei tai, emn med spenner (litt mer pappavennlig ;)

den har hoftebelte i tillegg til skulderstropper, så den fordeler vekten mye bedre enn en babybjørn gjør.

fikk vår før helgen, snuppa har allerede sovnet i den flere ganger (6mnd)

se www.dotedot.com

eller www.alveslottet.no

Skrevet

Mye bedre! Anbefales på det varmeste, min skrøpelige rygg bærer 8kg baby i ca 5timer pr dag :)

Skrevet

Fikk mion babyhawk mei tai for 2 dager siden, helt genial:) Hadde en BB før, men fikk også veldig vondt i ryggen etter kort tid med bæring. Har bært Leah i hele dag omtrent, hun har sovet i den og ellers kost seg mens jeg har gjort litt husarbeid:) Merket knapt at jeg hadde bært henne i flere timer, ingen ryggvondt:) Hun er 9 mnd i morgen:) Anbefales! Bestilte min fra www.babyhawk.com

Skrevet

takk for svar! men hvor lenge kan patapum brukes? leste at mei tai kan brukes fram til de er ca to år?

Skrevet

mion= min..hehe:)

Skrevet

Fant dette på lotusbarn.no:

Babyhawk Meitai er en komfortabel, trygg og pålitelig måte å bære ditt barn fra nyfødt til småbarnsalder. Den har en foldbar hodestøtte som kan være oppe for å støtte et sovende barn eller nede når den ikke er i bruk. Selene er 180 cm lange og 9,5 cm vide. Bærestykket måler 42 x 47 cm. De øverste selene er polstret og det er også hodestøtten for å tilby suveren komfort for bærer, og en sikker, jevn tur for barnet. En Babyhawk Meitai gir full støtte til bæring av barn opp til ca. 18 måneder, men tilbyr også en komfortabel og morsom tur med armene på utsiden av bæreselen for større barn (opp til ca 3 år eller 18kg).

Skrevet

Leah og mamma: hva betalt du inkludert frakt? Takk for at du fant info til meg;)

Skrevet

Fikk den i bursdagsgave hos mamma, så skal høre med henne hva den nøyaktige prisen var..men mener det var 600 kr med frakt:) Da valgte jeg farge og mønster selv, hvis du velger en de har ferdiglaget er det litt billigere:) Skal si nøyaktig pris når jeg får svar hos mamma;-)

Skrevet

Mamma sier at hun betalte 463 kr med frakt:)

Skrevet

Ok, helt nøyaktig pris var 465, 67 kr :)

Skrevet

Hahaha;)

Du var helt herlig hjelpsom;)

Det var billig!!! Lurer bare på om sambo er mer komfortabel med sånn patapum...? Vt du hvor lang leveringstid det var?

Skrevet

Hehe, jeg kjeder meg så sitter her og håper at du spør om mer..hihi:) Det var 10-14 dager levering på de, og vi fikk den etter 13 dager:) Patapum har jeg ingen erfaring med, men det kan godt hende at de er mer "pappavennlig"..men du kan jo lage en skikkelig rocka babyhawk da ;-) Her i huset er det bare jeg som bærer, så min er svart med rosa mønster :-D

Skrevet

høre kul ut! men vi skal til Mallorca 27. mai, og må ha noe før det. Skal traske rundt med hu på flyplassen, og babybjørn tar knekken på meg. Har sendt mail til ei på finn om brukt patapum (for et navn???). Så får vi se:)

Skrevet

Bestiller du nå så har du den før dere reiser:) (skulle tro jeg var mei tai-selger) Hehe:) Sikkert kjempeflott med patapum også:) God bæring og god tur til Mallorca :-D

Skrevet

Takk:) gleder meg helt vanvittig! Skal bli så deilig å bare sløve en uke! Kanskje du skal satse på karriere innen salg;)

Nå må jeg hun minste er en morgenfulg! Takk for hjelp, god natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...