EierIkkeFantasi Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 åårh har kjøpt brukt vogn , dummeste vi har gjort,ikke bare var det tull med hjulene å at den luktet kattepiss men den skjermen ytterst på skyggen er ikke der , er ikke dette noe som skal stå på ?(betalte ganske mye) så nå nettopp at denne manglet.off får vel ikke kjøpt enkle sånne,eller ?
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Uff så kjedelig!! Jeg vet ikke om du kan få tak i løs skjerm, men du kan høre på for eksempel Barnas Hus eller noe, kanskje de kan bestille det for deg!! Men synes det er dårlig av selgeren av vogna og ikke opplyse om det og de kunne gjort den ren for kattepiss da! Skal selge min snart også, og den er ALT på! Men men... Håper du får ordnet det!
EierIkkeFantasi Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 ja men så å si alt sitter på med glidelås,er ikke dette en del av vogna,da skulle den jo følgt med..vet du om d går an å få kjøpt seperat ? når jeg først har sett at den mangler føler jeg ikke vogna er hel
EierIkkeFantasi Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 ja det var utrolig dårlig,off så nytter det jo ikke kreve noe igjen heller,,,men ja jeg kan jo høre om de kan bestille for meg i barnebutikk,men gud så mye jeg må leggut for, kunne jo kjøpt ny vogn ,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå