Gå til innhold

Melk i puppene?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oy, kommer blank væske ut av puppene mine! Først blank og klemmer jeg litt blir det mer gult. Er vel melk det da..? Uke 33+5 så er kanskje ikke kjempetidlig? Vet at søsterne mine og mamma ikke fikk melk før etter at de hadde født. Håper ikke det kommer mye.. bruker det å bli mer og mer?

Ha-ha, hvilken sensasjon ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er råmelk, eller kolostrum, som det heter. Den første "melken" som barnet får. Den virkelige melken kommer ikke før et 1-2 dager etter fødselen.

Skrevet

Det er råmelk. Jeg har hatt det siden uke 19, og noen ganger renner det skikkelig mye. Så jeg bruker allerede ammeinnlegg;-)

Skrevet

Jeg er 33+2 i dag og her renner det som regne bekken innimellom. Hvis jeg tar et løst tak rundt brystvorten og vipper den oppover, renner det en konstant stripe nedover mot magen min. Og så begynner nurket i magen å sparke, så jeg regner med at h*n ikke vil at jeg sløser med melken =P

Jeg har også begynt å få vondt i brystene innimellom. Det føles som at de er på tur til å sprenge. Så på slutten av forrige uke, en dag jeg hadde så vondt at det var vanskelig å puste, forsøkte jeg å klemme ut litt væske. Det kom i strie strømmer! Spesielt mye væske kom det ut av det brystet som jeg hadde vondest i. Men så deilig det var når den intense smerten slapp taket..!

Jeg vet at man helst ikke skal klemme ut denne væsken fordi det stimulerer bare til økt produksjon, men noen ganger er det helt umulig å la være. I tillegg hender det jo tidt og ofte at det renner selv om jeg ikke er i nærheten av brystene en gang...

Skrevet

Jeg fikk i går! Råmelk, ja. Med førstemann kom det kjempetidlig. Uke 20, tenker jeg. Det ble ikke mere, men noen ganger lakk det når jeg sov hvis brystene kom i klem.

Kunne bli noen lekre, fete flekker på lakenet. Det ser jo ut som olje omtrent, og det er vel nesten så fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...