pablo Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har falt helt for den vognen. Noen som har erfaring? Forsøkte inne på barnevogndebatten uten hell...
CB-BabyBoy Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Vi har denne vognen og er kjempefornøyd!!!! Den er så lett, smidig og herlig å trille; kommer frem overalt siden det er svingbare forhjul. Noen mener den er bred, men jeg synes den ikke er større enn andre vogner egentlig. Forskjellen er bare at det er doble hjul foran sånn at om det står 2 andre vogner inne på bussen, så kan det bli litt knotete. Jeg pleier å låse hjulene på bussen, da slipper man hjul som snurrer og er i veien. Bruker den med city bag nå forøvrig. Vi så på mange andre vogner; tkf, oth, de andre emmaljunga city variantene etc, men ingen var så fine som denne. For oss var det også veldig viktig at vogna er lett; nekter å sose rundt med svære drog på 20 kg. I tillegg så er det jo så greitt at sittedelen er vendbar og har full liggestilling. i våre øyne den perfekte vogna!!!
Legekjærringa Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 jeg har cerox 360 og er kjempefornøyd. Ligner litt på city jet, men den har ikke doble forhjul forann, kunn to vanlige enkelt vendbare hjul....fordelen er at snø ikke kan kladde seg mellom disse dobbelt forhjulene. I barnevognsbutikke eller på nettet kan du se på katalogen og se sammenligningen bakerst i forhold til funksjon og utstyr. Jeg synes jeg også har en "perfekte vogna". Eneste jeg kan utsette på vogna er at den ikke trenger vendbart håndtak, da sittedel eller bagen kan vendes begge veier. Er det større snøhindringer å komme over vipper jeg bare opp forhjulene og dytter på vogna slik at den kjører på de store hjulene. johooo. Lykke til med vognvalget. Det er en super vogn altså. Ser mange som sliter med ulike problemstillinger....og de vanligste irritasjonsmomentene har ikke min vogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå