Gå til innhold

nugatti air!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant til min store glede en ny nugatti i butikkhyllene idag!! nugatti air!

den er myk og luftig som sjokolademousse og smaker bare digg!

nå må jeg vel passe meg for å klage på vekten i de neste dagene da, siden jeg nok kommer til å fråtse i nugatti air:P

( til den som ikke skjønte ironien og kommer med et hormonangrep nok en gang, get a hint, go to sleep=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor måtte du si det a?? da må jo jeg kjøpe den å da:-)har så sjokoladedilla om dan.greier ikke la være:-(.vekta blir jo deretter.

Skrevet

Jeg tenkte jeg måtte dele GLEDEN med dere andre sjokolademonsere=) Det synes jeg dere fortjener=)

Skrevet

bare hyggelig, og GLED deg!!;)

Skrevet

Spennende! =) Prøvde å søke på nettet, men fant ingenting om den! Hvilken butikk kjøpte du den på?

Regner med det tar noen måneder før den dukker opp på Prix, så jeg må vel til en større butikk for å få tak i den..?

Skrevet

jeg kjøpte den på rema100;)

Skrevet

rema1000 self=)

Skrevet

blå boks=)

utenpå står d nugatti air, myk og luftig:)

Skrevet

Fy, fy ikke friste oss med svangerskapsdiabetes!! KØDDER!!!! He he, får ta med en sånn pakke til føden, høres nam nam ut... Det er ikke måte på hva jeg skal spise av godteri og sjokolade når barnet kommer ut..:)

Skrevet

den der er så god! mamma kjøpte den til meg og jeg spiser kun den som pålegg nå- blir ikke så fort kvalm av den som med vanlig nugatti :)

nam nam :)

er det noen som har mye hormoner(sånn som meg i kveld....) så prøv eventyr brus :) hehe blir glad bare jeg ser flaska komme på bordet =)

Skrevet

hvor har de eventyrbRUs?

Skrevet

på ica har de store flasker, men er faktisk eneste jeg har sett at de har og her er både kiwi,rema,rimi,coop og spar. å så på noen cafeer har de :) perle og bruse funker den og. men bare som en nød erstatning hehe :)

Skrevet

trur du en får tak i nugatti air på ica eller spar? (Bygdenoreg veit du;P)

Skrevet

hehe, jeg vet ikke=) jeg oppdaga den da jeg var på Rema i går..jeg trodde det var en slaks ny nugatti max, tenkte jeg måtte lese på den..så bare en blå boks som stod der og lyyyyyste mot meg, så jeg måtte se hva det var, å da det stod; myk og lufting, og stratos kosepose-sangen dukka opp i hodet på meg, var det ikke snakk om å sette boksen fra seg! den ble med meg på hele handlerunden min, og jeg måtte smake på den så fort jeg kom hjem=)

Skrevet

dette burde jeg ikke vist om.. hehehe.. har allerede lagt min elsk på den gode, gammeldagse nugattien.. Sjokolade er vist tingen nå som jeg er gravid!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!

Må jo ikke si sånt!!! *sukk*

Vet hvor den neste bilturen ender liksom!!! hehe...

Skrevet

Hos oss har de eventyrbrus på Kiwi...

Skrevet

Jeg eeeelsker sjokolade......men ikke på skiva. Æsj. Har aldri forstått det:)

Skrevet

D spørs hvilken skive d er...og så må jeg ha brelett under, d gjør ekstra susen=)

Prøvd med nugatti på hveteboller da LilleElla? eller på muslibar?mmmm:P

Skrevet

kjøpte den nå istad!!!! ja den ligner faktisk veldi på sjokolade mousse..

fyyy dden var god!!!

Skrevet

Var på kiwi i stad å kjøpte en boks med nugatti air. Fy f.........................

Ser ut som sjokolade mousè, å smaker bare helt himmelsk.

Er det mulig sier jeg.

Mmmmmmmmmmmmmmmm. Må ha det, bare må ha det ;o)

Skrevet

Ops!!!

Måtte vist ha litt til kveldsmat også gett!

I love it!

Skrevet

hihi, jeg hadde til frokost i dag, og jammen må jeg unne meg en kvelds også;=)

Bedre sjokoladepålegg skal man lete lenge etter! fint jeg slipper å lete, for jeg har den i skapet:D:D nam nam nam!!!

Skrevet

Ja, nærmere orgasme kommer ikke jeg. Ler

Så godt er det. Farlig godt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...