NoDoubt Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 I morgen skal jeg endelig få en diagnose på denne håpløse kroppen min. Har ventet på denne dagen i nesten 1 år. (Hurra for helse-Norge). Både gruer og gleder meg...
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Er tøft, en også ofte en lettelse å få vite "hva som feiler en"... Lykke til i morgen i hvertfall. Stor klem fra ei som veit at Ting Tar Tid i helsenorge ;-)
bente69;) Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Lykke til i morgen snuppa:) Håper du får masssssse svar i morgen:) Hvordan blir det med kjøringa, skal du kjøre rundt eller gjennom den laaaange tunnellen under vann? Skal selv på sykehuset i morgen, jeg skal på Stensby Sykehus for søvnregistrering. Blir sikkert en natt uten søvn, når en skal ha den slangen oppi nesegrævet....
ifie Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 --->**-> --@^¨¨¨**@**->#--§-->@@****-----> Masse gode og friske tanker on the way!
NoDoubt Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 Takk alle sammen:-) Trenger det i dag. Vi freser gjennom tunnelene med vctraen. Gubben blir med:-) Slange i nesa? Hørtes ikke behagelig ut. Lykke til til deg og vennen:-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Sender deg mange gode tanker. Lykke til i morgen:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå