Gå til innhold

Moro, sjekk om det stemmer med dere!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som vet kjønnet på barnet, trykk på linken og sjekk om det stemmer. Kan jo sjekke barn som har funnet veien ut og da ;D Jeg er bare veldig nysgjerrig på om det er tull eller ikke. Hos meg er d korrekt og har sjekka et par til der det stemmer. Hadde bare vært morro om det lå noe i d.. ;D

http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemmer på meg og alle venninnene mine også som allerede har fått barn :0) sprøtt det der!

Skrevet

Med min første stemmer dette;) Men med den jeg bærer nå, så stemmer det viss jeg går utifra menstermin, for da ble han unnfanga i slutten av august, men om UL termin er rett, så stemmer det ikke;)

Skrevet

Stemmer med begge mine :)

Skrevet

Stemmer ikke med meg, ikke min første heller!!

Skrevet

Stemmer både med henne vi har fra før, og med den i magen

Skrevet

Stemmer på alle mine (venter nr 5 nå) Men kan ikke sjekke hva jeg ville fått på nr 1, for jeg var bare 17 da jeg ble gravid med han hehe... Og kartet går ikke lenger "ned" enn til 18 år =)

Skrevet

Stemmer ikke for meg... Men med de to förste stemte det... Får en jente til nå...tror jeg =)

Skrevet

Stemmer ikke her. Står at vi skal ha jente, men vet vi får gutt :-)

Skrevet

stemmer ikke hos meg... i følge kartet skulle nr 1 være jente, men fikk gutt. Venter jente nå og i følge kartet skal jeg ha gutt, så dette kunne ikke være mer feil....

Skrevet

Stemte på meg. får jente=)

Skrevet

stemmer ikke på meg heller..står jente,vet jeg får gutt..

Skrevet

Stemmer ikke på meg :P hehe

Skrevet

I følge den der,så skulle min sønn ha vært ei jente;p

Det står at jeg får gutt denne gangen.. Får jo se om det stemmer eller ikke.Er tilfeldigheter det der;p hehe

Skrevet

hei..stemte med min første men ikke med nr 2 som jeg venter nå:)

Skrevet

Stemte paa foerste min, stemmer paa hele min familie og mannen min sin. Legen min mener barnet festet seg i november og jeg mener det festet seg i oktober, vi har 12 dager mellom mens- og ULtermin, saaaaaaaaaaa jeg tror i prinsippet jeg faar jente og han tror gutt, hehe... De har sett jente paa UL ogsaa, men vi faar se, de har sett gutt ogsaa, i uke 14. Saa denne er og blir et mysterie til den er foedt.

Skrevet

Stemmer ikke på meg.venter gutt:-) Stemte heller ikke på nummer 2 han skulle ifølge kartet vært jente han også..Men på de to jentene mine stemte det.

Skrevet

Stemmer på begge mine, selv om jeg er usikker på om han i magen ble unfanget i slutten av juli eller starten av august, faktisk.

De visste nok hva de gjorde da de lagde denne, kineserne.

Skrevet

Stemmer IKKE med nr 1, men med nr 2

Skrevet

Stemmer med henne vi har, men ikke den jeg har i magen hvis jeg skal tro 2 UL da... vi får se, jeg har nå en følelse av at det er en jente jeg har i magen jeg da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...