Gå til innhold

Hva syntes dere om guttenavnet TIAN?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer liker navnet.. jeg er usikker..

En av hans gode kamerater heter det + at jeg syntes det høres litt ut som en som ikke klarer å si Stian ;)

Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat fint......litt rart ja.

Skrevet

Hørt det før og er ganske vant med det. Men synes det er litt rart, og ikke så veldig fint. Det høres så uferdig ut.

Skrevet

Høres ut som at det mangler en S der, ja. Ikke pent. Stian er fint.

Skrevet

Jeg syntes det høres ut som om man ikke klarer å si Stian.

Syntes Tiril var fint før, helt til sambo sa at det høres ut som om man ikke kan si Torild...:P

Skrevet

Første jeg og tenkte før jeg åpnet innlegget var at det manglet en S til Stian. Høres veldig ut som noe et barn som ikke har lært å si s skikkelig kunne ha sagt.. Men det er sikkert et sånn navn som gror på deg på en måte... Jeg har aldri hørt det før...

Skrevet

Man sier det vel ikke med samme tonefall som Stian?

Det er vel mer Tiaaan liksom?

Syns det er fint, men hadde nok ikke valgt det selv. (Men så er jeg vanvittig kresen på guttenavn.)

Skrevet

En som ikke får med seg S`en i Stian.....

Utoverdet er det jo et flott navn da!!

Skrevet

tenker på gutten til vennina mi som heter kristian han kaller seg selv tian og vil at andre også skal gjøre det (8år) synes det er søtt på ahn men ville ikke kalt et barn det,siden det er en forkortelse ville da heller kalt de stian eller kristian og kansje brukt det som et kalle\kosenavn

Skrevet

Hadde jeg hørt et lite barn si at det het Tian hadde jeg dessverre tenkt at det hadde problemer med å uttale Stian.

Skrevet

Høres ut som Stian har glemt S'en sin ;)

Skrevet

Man uttaler det som Stian ja =)

Ser for meg en liten gutt på 2 år som skal si hva han heter, TIAN! OG gamle damer som sier: "ååååja Stian ja!" ;P

Men ellers liker jeg det egentig pga kameraten til samboeren er en super gutt, så har bare positive assosiasjoner til navnet ellers.

Nei, navn er jommen ikke enkelt denne gangen gitt!

Skrevet

Det mangler liksom noe....

Likte det ikke i det hele tatt. Ikke så veldig kraftfullt synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...