2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ikke motivasjon i det hele tatt.. og sambo vil ikke hjelpe meg.. Jeg sier at han skal "nekte" meg alt det usunne osv,men han kjøper det jeg liker og sitter å spiser rett foran nesen min:(
Mille** Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Jeg trener sånn at jeg fortsatt kan kose meg litt i ny og ne. ;o)
Gjest dagdrømmer Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Hm, har mannen min et dobbeltliv? Han gjør akkurat det samme. "Du får bare la vær å spise, da"...takk for hjelpen!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 ketolyse -14 kg, MED masse juks... så tør ikke tenke på hva jeg hadde veid nå dersom jeg hadde fulgt detta slavisk, og trent hver dag..*drømme*
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Hva heter han?? hehe... Ja jeg prøver jo å la vær,men er søren meg ikke lett..
Gjest dagdrømmer Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Det skal være sikkert og visst! Jeg holder ut en stund, benker meg med te og gulrot og strikking for å holde hendene opptatt, men rett før leggetid åker jeg utpå, he he. Som om det var noe livsnødvendig og knapphet på ressursene. "må ha det, bare må ha det! NÅ!!" *stapp stapp*
Tommage♀♂ Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg lager middager uten smør/olje (steker heller i bakeovnen enn i panna), har byttet ut brød med knekkebrød, og spiser mindre enn før. Alt av chips/søtsaker/kaker er forbudt! Har sagt til sambo at han må gå på loftet om han skal spise snop, og mitt ord er lov.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. mai 2008 Ja,det høres kjent ut.. huff,ikke bra det der..hehe... Ja og det er virkelig STAPP stapp stapp..... masse....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå