Gå til innhold

Hva skjer etter første samtale ?? Samtale 3 Juni i Haugesund ;);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min Samboer og jeg skal til Samtale i Haugesund 3 juni.

Noen som kan svare på hvordan prosessen går da etter første felles samtale??;);) Vi er så fryktelige spente og gleder oss slik !!!

Takker masse for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann du:) jeg hører også til i haugesund. Ja det er skikkelig spennende,alt er jo så rart å nytt. Men 1 samtale så satt vi å snakket med overlegen,han stilte litt spørsmål,alt fra hvor vi jobbet til hvor lenge vi hadde prøvd. Vi ble fortalt hvordan alt foregikk fra 1 spraye dag til insett. Så gikk vi inn på ul rommet som jeg kaller det;p der tok han ultralyd å sjekket hvordan det sto til. Da han var ferdig så fikk vi snakket med sykepleieren,hun viste oss hvordan medisinene skulle taes osv. Så fikk vi vite når vi skulle begynne på spray. Så da var vel 1 samtale ferdig. Gikk veldig fort da;) Hva bakgrunn har du da siden prøverør?:)

Skrevet

Åh tusen takk for svar :)

Lurt litt på det der hva de spør om osv :) Det blir vel ingen ubehagelig samtale da ?:)

Min samboer har nedsatt sædkvalitet da i tillegg til jeg nettopp har operert bort muskelknuter/myomer i livmor.

Så no håper vi det skal klaffe med litt hjelp!! :) Har vært en tøff prosess til nå da allerede, men tenker at ting går litt lettere fremover nå som vi er satt opp i Haugesund ;)

Dere da ?? Har dere fått til et vellykket forsøk ? Tusen takk igjen for svar ;)

Skrevet

neida...ingenting ubehageligt:) alt kåmme te å gå veldi fint:)

Min samboer har veldig nedsatt sædkvalitet,å jeg har pco. Er godt i gang med vårt 2 prøverunde,skal til uttak på torsdag:) Ja det er veldi tøft,har merket det ganske godt på kroppen,er ikke bare bare. Men vi gjør jo hva som helst for at det skal gå:) Hvor gammel er du da?

Jeg nermer meg 21 jeg:)

Skrevet

Tusen takk...

Jeg er 28 .. prøvde noen år før gikk til lege, skulle jo gått mye før da men no er vi no igang ;)

Dere må ha masse lykke til og skriv gjerne noen ord om hvordan det går fremover ... krysser fingrene for dere ;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...