Gå til innhold

Noen som har vært på Ul på Medicus, Trondheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere med bilder? måtte dere betale ekstra for det, isåfall hvor mye?

Jeg skal dit i morgen. er 8+4 i dag

Spent

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg har tenkt meg på Medicus for tidligere UL. Du har vel vært der nå, så jeg lurer litt på hvordan det var!? Var det lange ventetider, kostet det mye?

Skrevet

Jeg var der. Vi fikk med to bilder, vi måtte ikke betale noe for dem. Du betaler jo endel for timen i utgangspunktet, så det hadde vært litt gnient hvis de skulle ta 50kr for bilder, egentlig! ;) Det er godt mulig du kan få flere bilder enn to, også - lille bønna vår var ikke så villig til å bli fotografert, og nektet å vise fram armene sine (8+6). Jeg var i alle fall veldig fornøyd etterpå, både med Medicus, legen og resultatet av timen!

Lykke til!

Skrevet

Ops, så ikke før nå at hovedinnlegget var to dager gammelt...

Jeg betalte 750kr for UL. Jeg bestilte time et par uker i forveien, fordi jeg bare hadde mulighet til å dra én spesiell dag. Men jeg fikk ikke inntrykk av at det var spesielt vanskelig å få time. Ring og hør!

Skrevet

Var på ul i går. Ringte forrige uke, så jeg syns jeg fikk time kjapt. Var veldig greit å være der. Kjempetrivelig gynekolog. Fikk med to bilder av en vilter liten spire:-)

Absolutt verdt pengene:-)

Skrevet

okey, da skal jeg ringe og høre :) Det er så lenge å vente til 23 Juni for å se den lille :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...