Verdens peneste gutter er mine Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Gjort fra oss huset. Det gjør vi uannsett nå, men hadde sluppet å satt alt inn på byggelånet.
Tommage♀♂ Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Spart dem til garasjen. Skal bygge garasje med terasse over, men mangler pæng...
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Kjøpt nye møbler til stuen og rommet til ungene. Ferie. Huslånkonto.
IBO<3 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Bestilt en deilig reise til thailand i vinter, med barn og mann!! Og litt til oppussingen her hjemme!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Hadde brukt dem på byttetildyrereleilighetprosjektet jeg såvidt har satt i gang..
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Fettsugd magen, og stramma opp puppa! Og bestillt en reise på restplass
S.J.E.F.E.N Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 ringt banken og sagt de kunne ta tilbake de 50000vi har lånt til nytt tak.
Tøysetipp Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde kjøpt nye hagemøbler og spart resten (55 000) til jeg en vakker dag skulle kjøpe meg et hus.
LisaColli Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 reise, oppdatering av huset, laseroperasjon på øyene..hmm..bil..eller nedbetaling av lån.
Mamsen86 Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 Reeeist! Og kjøpt litt nytt hjemme uten å blakke meg helt nå når jeg flytter..
fox`y Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Brukt d på kjøkken,maling til gangen,litt på konto til gutta og resten til en bedre ferie i sommer:)
Lillesnuppis Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Betalt litt gjeld, og reist til Side i Tyrkia i 3 uker :-)
Sabina og gjengen Skrevet 5. mai 2008 #22 Skrevet 5. mai 2008 tatt lappen for jeg venter nå nr 2 og hadde vært en fordel å fått lappen snart.. så hadde jeg fornyet buksene mine, nesten INGEN sitter fint (dvs etter svangerskapet og noen kg da) Hadde kjøpt en spahelg til mammaen min, for hun er verdens beste. hadde kjøpt tøffe barnemøbler til lillegutt til det nye rommet hans og kjøpt meg sykkel og sykkelvogn:D kjøpt søskensete til illegutt og en liten tøff gråtass traktor med henger så han kan leke. Kjøpt planter til nye hagen, jord og sånn. Så hadde jeg vel vært blakk...
Brenda med 2 ute Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 De hadde nok gått rett in på banken... ja så kjedelig er jeg=)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Betalt gjeld! Eller vurdert å vurdere å bytte bil..... Men 60 tusen er ikke all verden i den sammenheng heller. Vi får snart inn 40 tusen. De går rett på lånet. Blir deilig når vi har hus uten lån (";)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 Hadde gått til å pusse opp i huset her slik som alt vi har til overs etter hver mnd går til nå.,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå