Gå til innhold

Hvis dere fikk 60000kr.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere brukt de til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort litt i 2.etg

Skrevet

Gjort fra oss huset. Det gjør vi uannsett nå, men hadde sluppet å satt alt inn på byggelånet.

Skrevet

Spart dem til garasjen. Skal bygge garasje med terasse over, men mangler pæng...;)

Skrevet

dratt till seychellene igjen

Skrevet

Kjøpt nye møbler til stuen og rommet til ungene.

Ferie.

Huslånkonto.

Skrevet

Bestilt en deilig reise til thailand i vinter, med barn og mann!!:)

Og litt til oppussingen her hjemme!:)

Skrevet

Hadde brukt dem på byttetildyrereleilighetprosjektet jeg såvidt har satt i gang..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fettsugd magen, og stramma opp puppa!

 

Og bestillt en reise på restplass :P

Skrevet

ringt banken og sagt de kunne ta tilbake de 50000vi har lånt til nytt tak.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt nye hagemøbler og spart resten (55 000) til jeg en vakker dag skulle kjøpe meg et hus.

Skrevet

reise, oppdatering av huset, laseroperasjon på øyene..hmm..bil..eller nedbetaling av lån.

Skrevet

Reeeist! :) Og kjøpt litt nytt hjemme uten å blakke meg helt nå når jeg flytter..

Skrevet

Betalt ned noe gjeld

Skrevet

Brukt d på kjøkken,maling til gangen,litt på konto til gutta og resten til en bedre ferie i sommer:)

Skrevet

Satt de inn på høyrentekonto...

Skrevet

Betalt litt gjeld, og reist til Side i Tyrkia i 3 uker :-)

Skrevet

tatt lappen for jeg venter nå nr 2 og hadde vært en fordel å fått lappen snart.. så hadde jeg fornyet buksene mine, nesten INGEN sitter fint (dvs etter svangerskapet og noen kg da)

 

Hadde kjøpt en spahelg til mammaen min, for hun er verdens beste.

 

hadde kjøpt tøffe barnemøbler til lillegutt til det nye rommet hans og kjøpt meg sykkel og sykkelvogn:D

 

kjøpt søskensete til illegutt og en liten tøff gråtass traktor med henger så han kan leke.

 

Kjøpt planter til nye hagen, jord og sånn.

 

Så hadde jeg vel vært blakk...

Skrevet

De hadde nok gått rett in på banken... ja så kjedelig er jeg=)

Skrevet

Betalt gjeld!

 

Eller vurdert å vurdere å bytte bil.....

Men 60 tusen er ikke all verden i den sammenheng heller.

 

Vi får snart inn 40 tusen. De går rett på lånet. Blir deilig når vi har hus uten lån (";)

Skrevet

Hadde gått til å pusse opp i huset her slik som alt vi har til overs etter hver mnd går til nå.,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...