Gå til innhold

Gravid igjen...


Juicyfrut

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Korleis har du det???? Eg har ein skatt på ca 10 mnd og syns dette var "igjen".... Vil vere anonym no, men går det bra så skal eg lat vere seinare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ble litt sjokka,men samtidig så kom det ikke som noe bombe på at jeg var gravid..

Fikk jo lille jenta mi den 28.11.07 og føler meg ikke sånn kjempeklar for dette igjen,men vi har jo ikke brukt prevensjon og vi får bare skylde oss sjøl og ønske den lille hjertelig velkommen når den tid kommer=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..! jeg er også gravid "igjen".. Jenta mi err 9 mnd da, så jeg får ikke så tette som deg.. Har allerede begynt å se etter søskenvogn. Ikke planlagt dette, men merker jeg gleder meg skikkelig..! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har en på 8mnd, og vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men antar noe mellom5-7 uker:)

Lykke til alle og bra vi er flere med tette for kan trenge noen råd og tips:) De to vi har er det 6 år imellom så kan liksom ikke sammenlignes:)

Men ang de søskenvognene...hvilken type lønner det seg å kjøpe...den som den største sitter over eller der de sittr siden av hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg..

Valget heller dessverre for abort,og jeg bryter alt hva jeg har sagt før om det blir det valget,føler meg skikkelig ussel,men føler det at jeg ikke klarer og gi begge ungene 110% om jeg fortsetter svangerskapet..

Så føler at det "beste" er å avslutte...

Huff,har det skikkelig vanskelig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, forstod opp et innlegg her at du hadde bestemt deg for å beholde skjønner du.

Men om du skulle finne et snev av tvil så ikke gjør det...ikke gjør noe du ikke angrer på. Tenk deg godt om.

Her nærmest hopper vi oppi det, jeg er ikke bra i bekkenet og kommer mest sannsynlig til å bli det på mange år og det bedrer det ikke med et svangerskap til, men det er trening trening etterpå hos fysio og sykmld så lenge det måtil etter permen igjen. Vi har en sønn på 6 år fra før også og jeg følte også da jeg gikk gravid med sistemann at jeg ikke fikk gitt han det han trengte, enda han er jo veldig selvstendig, pga graviditen og får heller ikke gitt det samme nå som jeg gjorde før, får ikke spilt fotball så mye, men han er jo kjempehappy bare jeg blir med bittelitt, og det er verdt det mot vondt i bekkenet etterpå og man må fine ny måter å gi oppmerksomhet på når man får et barn til:)

Og en unge til gjør det jo til en kjempeomvelting i livet til og vi venter nr tre og det er selvsagt blandede følelser, men vi får stå i det, selv om kroppen min fysisk og psykisk kunne trengt en laaaaang pause, men men.

Lykke til med avgjørelsen hvertfall og misunner deg ikke dette valget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...