Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Fikk inn lønn isted så jeg tenkte å storhandle litt. Jadda. Varm og jævlig gikk samboer, datteeren min og jeg innom butikken før vi skulle ta bussen. Jeg la opp i alle basictingene, endel leskedrikker o.l. Dette gledet jeg meg til fordi jeg var veldig tørst etter en hel dag ute Gikk til kassen og slo inn alt , pålydende 1967kroner. Dro kortet og det sto IKKE GODKJENT!! Jeg ble helt satt ut og sa , prøv igjen. Så prøvde de igjen, og igjen. ooog igjen. og køen ble lenger. Shit , tenkte jeg og ringte kontofonenen som fortsatt sa at jeg hadde fått lønn, og at jeg hadde langt mer enn 1967kroner. ok, ikke noe problem sa damen bak kassen, vi tar det som bank i butikk, datrenger du ikke slå kode. Der gikk det heller ikke. Jeg gikk bort i minibanken på hjørnet, fikk opp saldo og alt og skulle ta ut penger da kom beskjeden "midlertidig ute av service" og DER gikk kortet mitt... Så jeg måtte tilbake til butikken, uten kort, med en lang kø bak meg, med masse varer , og jeg fikk ikke den jævla urgen min. Og rakk ikke bussen, så jeg har gått jævlig langt. DRITT.
*ale* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Oioioi så pinlig!!!!!! Kjempeirriterende det der!!!!!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja fy faen det var DRITPINLIG!!! Verste er at jeg sitter og betaler regninger nå og fatter F******* ikke hvorfor jeg ikke fikk betalt i butikken? Og nå har jeg ikke krot heller ertrgfrtherw!!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Huff! Stakkars deg!! Er et av mine værste mareritt å stå i kassen med masse varer og kort uten dekning. Sjekker alltid at det er penger på kortet før jeg handler når det nærmer seg slutten av måneden. Er jo helt utrolig at det likevel skal gå an å få ikke godkjent.. Skummelt!!
Blue Lady Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Åj så flaut! Men trøst deg meg at de som jobber i butikken har opplevd dette mange ganger og helt sikkert har glemt det nå! Hadde du ikke fått lønn alikevell?
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Ja det er mittm areritt og! Og jeg hadde masse penger på krotet! Hva FAEN skejddel iksom!! :aRG:
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 huff! sånt er veldig flaut ja.. har hendt med med meg et par ganger også:S kan jo være at magnetstripa på kortet er veldig slitt da? det var det på mitt, måtte få et nytt...
*ale* Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Opplevde det for et par uker siden, fikk da opp "ukjent kort" når jeg skulle betale... Hadde heldigvis cash.......
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Jo, jeg hadde fått lønn, og jeg hadde 4000 igjen fra forrige mnd så det var uansett ikke tomt!! Jeg FATTER det ikke liksom Det er det som er det flaueste, at jeg har penger og at det ikke gikk
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Var et helt nytt kort Miss Hansen :-) Nå er det jo lost i minibankmaskinen så jeg har ikke kort, he he
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Kjipe greier... :-/ Sånne dager er det best å holde seg inne - he he.
Turtelduen Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Helt forferdelig det der!! Men derfor har jeg skaffet meg telebank, et ring og jeg kan høre om det er noe der, evnt overføre. Da vet jeg også at det ikke er min feil om det ikke går, og jeg går heller til min bank og tar ut der...
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Ja nå tør jeg aldri dra på butikken igjen, folk tror sikkert at jeg ikke har penger og hele pakka. he he Så imorgen skal jeg trøstespise hele dagen og ikke gå ut før jeg har fått kortet mitt tilbake
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 5. mai 2008 #16 Skrevet 5. mai 2008 ok. merkelige greier. hehehe. du får trøste deg med at det ikke bare er deg det har skjedd med:D
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*2pp* Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Jeg gjorde det vi snakket om :-)
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Jeg får bare advare alle andre; det er seriøst noe gærent med de bankterminalene på Kiwi. Det har skjedd meg før - og ikke bare meg, men flere venninner òg. Og jeg har alltid penger på kortet. Flaueste ever:D
pøber´n & je Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 Det kan være feil på kortet selv om det er nytt. RIng banken i morgen, ellers så kan det ta lang tid før du får igjen kortet. De tømmer ikke automatene hver dag
Nordlyspar♥ Skrevet 9. mai 2008 #22 Skrevet 9. mai 2008 Hva sa banken når du ringte? fikk du kortet tilbake?
☆Anonymia☆ Skrevet 9. mai 2008 #23 Skrevet 9. mai 2008 folk ler bare av meg når jeg sier jeg ikke betaler med kort.. dette er grunnen.
Gjest Skrevet 9. mai 2008 #24 Skrevet 9. mai 2008 lørdag i morgen så spørs hvilken bank hu har! men uansett så har vi også vært borti dette.. det er helt grusomt flaut! hadde penger på kontoen også.. så skulle jeg ta ut penger og VIPS,der gikk det kortet! blææh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå