Mor til gullet :O) Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Denne uken skal tr komme til meg. Hun er jo alt annet enn ønsket ;O) Men er vel ikke så stor sjanse for at det klaffet for oss denne gang. Tok cb el-test i en lang periode denne syklus, og den slo aldri ut positivt. Sååå......? men det er jo en liten sjans for at jeg har hatt el allikevel, så er nå spent allikevel, selv om jeg er realist........;O)..? Uansett, mensen skal komme alt ifra imorgen til fredag. Har syklus på rundt 25 - 28 dager. Imorgen er det dag 26. Kjenner svært lite mens-symptomer. Bittelitt, men ikke mye. Har de siste gangene hatt spotting ca en uke før mens, men denne gang har det ikke vært blod i det hele tatt. Vel, vel, er litt spent. Tester meg på fredag hvis den ikke er kommet før da.
hopeful78 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Det samme skjedde med meg også når jeg har testet meg med el-tester. Slo aldri ut positivt. Hva er det som gjør d tro? Skulle gjerne visst d... Vanskelig å vite når en har el da...Jeg fikk tr i dag jeg da. Skikkelig kjipt
bomsa Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hei....har ei venninna som heller aldri fant el med cb el tester og kjøpte den el monitoren fra apoteket.(den er vel fra cb den og) Med den fant hun ut at hun hadde så tidlig el at hun faktisk ikke hadde testet så tidlig før. Og siden du har uregelmessig syklus så kan vel el og forandre seg? Bare et lite tankespinn...
hopeful78 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja,selvfølgelig kan den d... hadde ikke tenkt på d. Har vurdert å kjøpe monitor jeg også, men siden jeg har hørt at de testene skal være vel så sikre så tenkte jeg at det var unødvendig. Men nå tror jeg faktisk jeg skal investere ;-))) Tusen takk for godt råd! Hva med deg Sanna32? prøver du også å få barn, eller er du her som en liten hjelper? hihi...
Mor til gullet :O) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg begynte å teste meg på dag 6 denne gang. Så litt rart hvis jeg skulle hatt el tidligere enn det. Men den kroppen vår er en rar greie. ;O);O) Jeg skal faktisk begynne på cb fertilitets monitor nå når mensen begynner, hvis den begynner........;O) Ikke noe idag.....?? Men er spent på å prøve monitoren.
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hei Benedikte Den første tanken som slog meg da jeg leste innlegget ditt var at du kanskje har hatt en forsinket EL denne PP. Jeg EL-testet denne mnd + jeg temper. Har normalt en syklus på 31 dager med EL på rundt CD 17-19. Jeg startet med EL-tester på dag 14 og hadde bare negativt utslag de neste 7 dager, brukte CB sine tester. Ut fra tempen hadde jeg først EL på dag 23, så klart jeg ikke hadde fått noe positivt utslag på testene. I alle fall om mensen blir "forsinket" hos deg, da har EL sikkert forskyvet seg. Skikkelig kjipt syns jeg, da er det enda mer venting fram til IKM. Anbefaler helt klart at tempe, da får man et mer sikkert svar på når man har EL. Har kjøpt meg Donna fertilitetsmonitor til neste mnd + skal EL-teste når denne begynner å slå ut, får håpe jeg greier å få positiv EL-test da. Lykke til
hope<3<3 Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 når er det tidligste dere har hatt EL da? Det heter vel 14 dager fra føste dag i TR,men det kan vel umulig være det for alle? Selføldelig annerledes med de som har lenger syklus en 28dager. noen med formeninger=)?
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Hei Tingelinge*prøver Jeg tror det noen enda kan ha EL på CD 6-7 om man har veldig kort syklus, helt individuelt. EL 14 etter første dag i TR skjer nødvendigvis ikke (For de med syklus på rundt 28 dager skjer det sikkert). Men man sier TR skal komme rundt 14 dager etter EL, så EL er faktisk uforudsigelig om man har ustabile sykluser. Kommer vel å an på hvor lang lutealfase en har (periode mellem EL og TR).
Mor til gullet :O) Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2008 Ja, typisk at jeg har hatt en forsinket el denne måned som er første gang jeg prøver el-tester. Det resulterer sikkert i forsinket mens, som da resulterer i at jeg tester meg med litt håp. Får da mensen samme dag som testen er tatt..........Skal vi vedde???? ;O);O);O) Skal uansett teste på fredag hvis ikke mensen er kommet, for har sett for meg litt rødvinkos på fredag...;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå