Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hehe.. fikk et spørsmål i fanget her; guttungen(oppløpen 14-åring) vil ha overnatting av ei jente som er 12/13 år. Det er visstnok bare ei venninne, for dama hans er venninne av denne venninna.(ja, litt forvirrende;)). Så han sier de ikke tenker på sex;) hahaha.... Denne jenta får visst lov til sånt, og hun bor en times tid herfra(det er grunnen til at hun trenger overnatting). Jeg sa nei, og forstår ikke foreldrene til denne jenta(har ikke snakket med dem, men....). Så nå er jeg klassifisert som den strengeste OG teiteste mor i verden:) For "alle andre" får jo lov til dette..... Hva hadde dere gjort? Og hva tenker dere om dette?
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hadde sagt ja, men latt henne sove på gjesterom, eller i kjellestue / på som med evt søster... Altså, latt henne ligge over, men ikke på samme rom..
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Ja, jeg var inne på tanken på gjesterommet, men slik jeg kjenner sønnen min, så stoler jeg ikke på han ang dette. Da må jeg sitte "vakt", for han står glatt opp og "lusker" om natten. HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Ja, det harmer vel ikke, men det er andre dilammaer som dukker opp i mitt hode etter innlegget ditt: Har 14-åringen din sex med "dama si"? Og er denne "dama" like gammel som 12-13-åringen?
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har ingen problemer med å snakke med han om sex(han blir litt flau da), så vi var innom dette også. Også angående "dama". Han sier de bare kliner, men det har jeg mine tvil om. Har gitt beskjed om kondombruk og vist hvordan å ta det på. Og hva han risikerer hvis han ikke bruker kondom. Han får ikke overnatte hos "dama" og hun får heller ikke overnatte her. Hun er visstnok 14 år. De har nettopp blitt sammen. Jeg vet jo at sex er noe de alltid finner mulighet til. Men jeg synes ikke jeg kan "godkjenne" det med å si ja til overnatting.... Jeg sa også at det er jo ikke så pent gjort overfor "dama" å ha ei annen jente på overnatting. Selv om hun vet om det. Og at det har med respekt å gjøre. Og selv om han har dame, så vet jeg jo hvordan hormonene raser i puberteten, og at fristelsen kan bli stor, med mulig partner i hus:) HI
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 bare av nysgjerrighet.....hvorfor sier du ''dama'' jeg var selv 14 da jeg ble sammen med kjærsten min, som jeg enda er sammen med og jeg er 20....
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Så fint, men du var nok ikke dame som 14-åring, men jente;) Det var bare derfor. I stedet for å skrive kjæreste..... Og det var en annen som svarte meg, og brukte dette, så da bare gjorde jeg det også.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 De er 2 venninner(ikke "dama" til min sønn) som kommer hit. De bor en time ca unna. Og den andre jenta har en plass å være, men der fikk bare en overnatte. Det høres rart ut, så det er litt av grunnen til at jeg er skeptisk. Er det virkelig vanlig at 12-14 åringer får lov av foreldrene å overnatte hos fremmede på denne måten? Jeg kjenner ingen av jentene, og min sønn har bare kjent dem i noen uker. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå