Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 /)(/#%(/W#%)(/W#%)(W#%)=(W#%)=W#%/Q"&¤Q/W#)(%/W#)(%Q#%)( *tar meg sammen* Grattis.....med vikktori:-s STINKUSAMI
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 hoho! ja, nå er vi vel iallefall over streken på tabellen tror jeg! 5 poeng! Weee! hehehehehehehe! Tom og Fjøra som klemmer. Gah! *tørke en tåre* hahahahaha!
jordbær mathilda Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Endelig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var jammen meg på tide:)))))
mamman til to gutter Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hihihi, tipper det snart kommer en fornøyd samboer inn døra her:-) Han var helt fortvilet før han gikk, stakkar...
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Hahahahahahahaha de har garantert fått feit lommebok ved å love å klemme:-P 5 poeng altså? Det er jo dritbra! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:-O (Ai nåo ju blomkål mi:-p)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. mai 2008 Lille hadde besøk av bestekompisen og jeg kan nesten ikke la Lille sitt sosiale liv lide pga at jeg skal på fotball-kamp så her har jeg rocket i 20 minutter i hver omgang mens jeg har sett kampen på tv! hehe. Jeg var fortvilet jeg og gitt, gikk for å lese og synge nattasanger for lille og innen jeg var tilbake så ledet lsk 2-0.DET må være toppen av lykke! hahahahaha! Kos deg med glaaad kjæreste!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2008 ja, den klemmen var så anstrengt som den kunne få blitt så den var nok godt betalt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå