Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har regelmessige kraftige kynnere hvert 4.-8. min. Har hatt det siden jordmor strippet meg i tolvtiden i formiddag. Dette er vondere kynnere enn jeg har hatt tidligere. Er det bare sterke kynnnere eller rier? Eller maserier? Det gjør ikke DRITvondt, men er veldig ubehagelig.. Er på overtid, forresten
*ale* Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Kynnere er sjelden regelmessige, og bruker gi seg hvis man beveger seg. Mine maserier var heller ikke regelmessige så lenge.... Så kan høres ut som negynnende rier du:D
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Kynnere/maserier gir seg som regel om du legger deg ned og slapper av. Rier tiltar som regel i styrke om du hviler litt.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg hadde regelmessige masrier i c 1 mnd før fødselen satt i gang :-S Eneste forskjellen på masrier og tidlige rier er at masriene stort sett holder seg like vonde hele tiden og de har ikke noe godt for seg.. Enste du kan gjøre nå er å vente å se om det blir vondere blir det det så ville jeg ha ringt føden. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Skulle aldri ha lagt meg i gårkveld. Det ga seg selvsagt.. Dritt, altså. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå