Gå til innhold

Rier vs maserier vs. kynnere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har regelmessige kraftige kynnere hvert 4.-8. min. Har hatt det siden jordmor strippet meg i tolvtiden i formiddag.

Dette er vondere kynnere enn jeg har hatt tidligere. Er det bare sterke kynnnere eller rier? Eller maserier? Det gjør ikke DRITvondt, men er veldig ubehagelig.. Er på overtid, forresten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere er sjelden regelmessige, og bruker gi seg hvis man beveger seg. Mine maserier var heller ikke regelmessige så lenge....

 

Så kan høres ut som negynnende rier du:D

 

 

Skrevet

Kynnere/maserier gir seg som regel om du legger deg ned og slapper av. Rier tiltar som regel i styrke om du hviler litt.

Skrevet

Jeg hadde regelmessige masrier i c 1 mnd før fødselen satt i gang :-S

Eneste forskjellen på masrier og tidlige rier er at masriene stort sett holder seg like vonde hele tiden og de har ikke noe godt for seg..

Enste du kan gjøre nå er å vente å se om det blir vondere :) blir det det så ville jeg ha ringt føden.

Lykke til!

Skrevet

Skulle aldri ha lagt meg i gårkveld. Det ga seg selvsagt.. Dritt, altså.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...