flypapir Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Tenkte å ta det nå siden jeg har mistet to ganger siden vi startet prøvingen i august. I pakningsvedlegget står det at man skal ta det "fra den dagen man mistenker at man er gravid", men jeg må si at jeg synes dette er litt diffust. Vi prøver jo for harde livet og jeg mistenker jo at jeg kan være gravid selv om det er over en uke til ikm. Hvordan tolker dere dette? Hva gjorde dere som har brukt dette? Skal jeg starte alt nå eller bør jeg vente til jeg får en positiv test? Er bare en bagatell sikkert, men jeg lurer alikevel.. Tusen takk for svar!
Miss Dynamite Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 ei venninne begynte med dette mens hun prøvde... hu er nå gravid og da ska man ta det fram til uke 12, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det
flypapir Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Takk! Da skal jeg dryppe noen dråper i glasset nuh og håpe at en evtuell spire klistrer seg fast!
*bombobadilla*m*BABY<3+spire Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg tok babyklister fra EL og ut uke 12 :-) Hadde også mistet to ganger, men er nå gravid for tredje gang og har kommet til uke 35 :-) Vet jo ikke om det skyldes babyklisteret, men det har ihvertfall ikke gjort noen skade ;-) Lykke til!!!
stinky-monkey Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hva i alle dager er dette for noe da? Aldri hørt om før... Babyklister?? Når jeg så tittelen og leste første setning av innlegget ditt, så trodde jeg egentlig at du kødda...he, he! Men når du skrev om pakningsvedlegget, så skjønte jeg jo at dette var noe som faktisk fins. Men åssen funker dette da?
flypapir Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Adventsbaby; Babyklister er et annet navn på "Berberis Fructus Comp D4". Er et homeopatmiddel som kan hjelpe til bedre blodsirkulasjon i livmoren. Har kjøpt det fra Danmark da det ikke selges i Norge i denne fortynningen. Var visst Rudolf Steiner som fant det opp... Det skal være til hjelp for oss som har mistet eller som står i fare for å abortere. Om det funker aner jeg ikke, men jeg synes hvertfall det er verdt et forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå