Gå til innhold

Huff..har blødd litt i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt mindre enn mensblødning..ikke gøy. Var på ul fredag og da var alt bra. Håper det fortsatt står bra til der inne, vil IKKE ha en reprise fra i høst (mistet). Er det noen som har hatt SA som kan svare på hvor mye blod som kommer dersom man mister så tidlig som uke 7-8?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt en SA i uke 7. Da blødde jeg masse og med mye klumper. Hadde MA i uke 12 og da blødde jeg bare bittelitt, men hele tiden. Fikk vel aldri den store blødningen før jeg fikk utskrapning etter 24 timer. HAr lest flere innlegg her om at blødning i uke 8 er faktisk vanlig. Fargen har visst litt å si- er den brunlig er det gammelt blod og visstnok ikke farlig. Rødt blod er visst verre. Men det er bare det jeg har lest her inne, har ikke peiling. Men jeg styrtblødde i uke 7 den gangen altså. Var helt forferdelig, satt på en ferje med venner- og ingen visste jeg var gravid. Uffameg.

Lykke til da

Skrevet

Jeg vil anbefale deg å ta en tur til lege. Min erfaring er at en blødning på denne tiden kan bety både det ene og det andre... Jeg har blødd i alle mine tre svangerskap. Ene gangen fikk jeg ei superfrisk tulle, andre gangen mistet jeg i sa (men da blødde jeg masse), siste gangen blødde jeg litt brunt og det viste seg å være en ma. Er ikke noe kjekt å gå rundt å ikke vite.... Mest sannsynlig er det ikke noe i veien, er som hun over her sa mange som blør i denne perioden av svangerskapet uten at noe er galt. Lykke til hvertfall!:)

Skrevet

huff, ikke no morro å blø..

om jeg var deg ville jeg ringt legen å fått kommet opp å tatt ultralyd..

jeg bynnte å blø i går, var litt mindre enn vanli mens.. men legen sa jeg hadde misstet, tok ultralyd å den var borte.. han sjekket om det var noe utenfor livmoren. men han så ikke noe.. tok blodprøve å skal ta enda en på onsdag for å være helt sikker..

håper alt er bra med deg og din

Skrevet

Det har sluttet å blø nå..YES! Skal til legen snart likevell, så hvis det ikke begynner på igjen venter jeg....Kjipt at vi må oppleve så mye trist rundt det å få barn..

Håper alt går bra med alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...