Gå til innhold

her vil jeg være!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har pratet og vil snart prøve igjen!!!

 

håper vi kommer inn her eller i april :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Heisann! Jeg håper også å komme inn her. Har hatt en MA i uke 10 og venter nå en syklus før vi prøver igjen. Hvis alt går etter "normalt" forløp så burde vi kunne begynne å prøve i august en gang. Det gikk superfort sist, så jeg tør å håpe at det går like fort denne gang!

 

Lykke til, dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil og hit!! =) Hadde en SA for en uke siden, og burde kanskje vente litt til m å bli gravid...men har ikke tålmodighet til det!! Var over 13 uker på vei da jeg mista....så enda i sorg over den ...Det beste hadde vært å blidd fort gravid igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg hit eller til april-klubben. :) Hadde også SA i uke 10 for kun kort tid siden, og det var grusomt og trist. Jeg håper virkelig at det skal gå bra denne gangen. Ønsker dere alle sammen lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

jeg og vil inn hit.. venter IKM i disse dager og etter det er det bare å sette igang... håper jo ikke at TR kommer da... men vi får vente å se noen dager om jeg kanskje må prøve meg her i stede...

lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du har kommet deg over hit du og Icerus!

lykke til denne gangen!!!!

har liksom planlagt, å håpa på et mai barn lenge, så håper det sitter denne gangen... men man vet jo aldri...

 

lykke til alle sammen!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også inn her!

 

Har bare ikke peil på syklusen min etter at jeg slutta på p-pille i mai.

Hvis jeg får en normal 28 dagerssyklus og spiren setter seg, skal jeg ha menstermin midt i mai. *Krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ønsker jeg også veldig sterkt å være. Hadde også MA i uke 10 1. juli og håper at det skal klaffe nå i august. Det gikk på første forsøk sist, så håper virkelig at det går like fort denne gangen også..

 

Lykke til ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter igang prøving nå så snart TR er over, håper det klaffer på første forsøk! Vil gjerne høre til her eller i juni..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med min mest fruktbare uke, så nå er det bare å vente og se om TR dukker opp. Jeg krysser alt som krysses kan for at det har klaffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her virker det fint å ende opp! Svakt kryss på veldig tidlig testing i går, så teller dager og håper..hadde vært kos med et lite mainurk.

lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være her!!!!!!! Venter bare på å kunne ta en test. Har vært kvalm en stund nå, men .... Siste mens, første dag var 3.8, så da vil vel terminen være 10.5.09. Håper så veldig. Noen som vet når jeg kan ta test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Hadde en utskrapning på tirsdag etter MA i juni, så nå venter jeg bare til de magiske 2 ukene har passert, så blir det hekking for fulle kluter!!!! Mai baby hadde vært så hyggelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...