Gå til innhold

Noen som har bestilt kjole fra kina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det? Jeg venter i spening! hehe.. snart 2 uker siden jeg bestilte den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

jeg bestilte på Ebay fra Kina for 3 uker siden, men jeg regner med at det iallefall tar en uke eller to til. Skulle skreddersyes etter mål.

Skrevet

ma-79; hvem bestilte du fra på Ebay? Spennende å høre hvordan den er:)

Skrevet

honey-bridal het butikken. Ja, superspennende! Skal vel litt til for at den passer og er akkurat slik jeg vil ha den, men... På bildet så den iallefall flott ut.

Skrevet

jeg har også bestillt, fra Shanghai da, bestillte for 4 uker siden , venter enda, men tar jo lang tid å sende da.. :) først til usa så hit opp.. :) tenkte i helga som var at jeg sikkert er blitt lurt, men har ikke gitt opp enda.. :)

Skrevet

Jeg bestilte fra jkdress i går,betalt og sendt mål. Og fått et par mail fra dem. Så nå venter jeg i spenning :0) Er jo så billig så det er verdt et forsøk uansett åssen det går :o)

Skrevet

Jeg bestilte på JKdress for 2 1/2 uke siden, kjolene kom i forgårs. NYDELIGE!!! Bestilte brudekjole og brudepikekjole. Kjolene var i kjempe god kvalitet, deilig stoff! De var myyyyyyyyyyyyyyyye flottere enn på bildene! Strålende fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...