Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvor lang tid tok det? Jeg venter i spening! hehe.. snart 2 uker siden jeg bestilte den.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei! jeg bestilte på Ebay fra Kina for 3 uker siden, men jeg regner med at det iallefall tar en uke eller to til. Skulle skreddersyes etter mål.
laverdi Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 ma-79; hvem bestilte du fra på Ebay? Spennende å høre hvordan den er:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 honey-bridal het butikken. Ja, superspennende! Skal vel litt til for at den passer og er akkurat slik jeg vil ha den, men... På bildet så den iallefall flott ut.
babyblomsten Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 jeg har også bestillt, fra Shanghai da, bestillte for 4 uker siden , venter enda, men tar jo lang tid å sende da.. først til usa så hit opp.. tenkte i helga som var at jeg sikkert er blitt lurt, men har ikke gitt opp enda..
*gull i magen* Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bestilte fra jkdress i går,betalt og sendt mål. Og fått et par mail fra dem. Så nå venter jeg i spenning :0) Er jo så billig så det er verdt et forsøk uansett åssen det går )
theamoren Skrevet 7. mai 2008 #7 Skrevet 7. mai 2008 Jeg bestilte på JKdress for 2 1/2 uke siden, kjolene kom i forgårs. NYDELIGE!!! Bestilte brudekjole og brudepikekjole. Kjolene var i kjempe god kvalitet, deilig stoff! De var myyyyyyyyyyyyyyyye flottere enn på bildene! Strålende fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå