Gå til innhold

V 30 och känner mig jätte stor....


Lycklig 2 barnsmamma

Anbefalte innlegg

Är i vecka 30 och känner mig stor som ett hus.. Sista veckan har det hänt massor av saker. Inte bara har magen blivit större, sparkarna är otroligt tydligare, ser på magen hur hon sparkar.

Längtar otroligt till födsel :) Har problem att sitta upprätt i soffan, för att inte prata om att ligga, det är inte lätt.

 

Dagens lilla klagomål...sorry.. är det någon som känner det samma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, jeg er såå enig med deg!! Har hatt langhelg nå, og tilbake igjen på jobb fikk jeg såå mange kommentarer på det jeg følte selv også, at magen var blitt kjempestor.... Føler den har blitt enorm den siste mnd, med ekstra effekt den siste uken... Jeg har gått 29 uker imorgen, og leste et sted at mellom uke 28 og 32 var det mest fostervann i løpet av svangerskapet, kanskje det er derfor vi føler oss så veldig store??

 

Vi kan jo håpe at det vil stagnere litt nå da, at det blir en liten fri- vokseperiode, sånn utvendig ihvertfall, hehe...

 

Mye er vel det at vi må venne oss til magen også, jeg kjenner liksom ikke helt igjen kroppen min, og blir stadig overrasket når jeg ser speilbildet mitt i vinduer f.eks, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

same gjelder for meg, er 32 uker på vei og føler meg som en hval! når jeg sr på veninner som før har vært større enn meg (før graviditet) så synes jeg plutselig at de er super-slanke! Spørr stadig vekk om de har slanket seg eller liknenedes, noe de sier de ikke har. Er nok bare meg som er så vant til å se digre meg, at når jeg ser vanlige folk så synes jeg de er så slanke å fine:) hihi Er jo litt rart med det. Mange som sier til meg at jeg kler så godt å være gravid, men det føles jo stikk motsatt i perioder!:) hihi

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh skönt att höra det är flera av oss!

 

Mötte väninna idag som sa: du har ju lika stor mage som jag hade när jag fötte.... hm tänkte jag inom mig. Detta kommer bli tuffa uker fram över :)

Får också höra, du har ju bara mage. Men i mitt stilla sinne tänker jag..de vet inte att jag är choklad beroende..haha. Det kan omöjligt vara så att jag bara lagt på mig på magen efter att jag inte längre kan träna och äter mer godis än tidigare.

 

Bara så det är sagt, glädjer mig enormt till alla trille turer...Ska bli så skönt att få lov att röra på kroppen igen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...