IBO<3 Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har begynt på regnskapskolen gjennom nks! Begynte med grunnleggende IT opplæring.. Alt gikk ganske greit, helt til den siste oppgaven om regneark, diagram og FORMLER!!! skjønner INGENTING*hyl-snufs-hyl* Kommer jo ikke lengre nå da!! Er det vanskelig eller er det bare jeg som er blond? Må si jeg mistet litt motet å fortsette med regnskap når jeg ikke en gang skjønner dette!! F.....
trompetisten Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Noe skjønner du. Pust rolig nå så.. Så tar du tak i det du skjønner, og jobber deg videre steg for steg. Er langt fra noen ekspert, men kan litt, og jeg ER blond Kan virke litt "rart" til å begynne3 med, men når du først begynner å få tak på essensen i det, så blir det litt enklere. Går nok bra skjønner du
IBO<3 Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 Huff...Ja, håper at jeg blir litt klokere i morgen...(orker ikke mere for i dag) Skikkelig nedtur da, fikk 6 på begge innlevreingene mine å nå pluttselig skjønner jeg INGENTING!!! Er det noen sider der jeg kan lese litt mere om dette? Det fra NKS holder tydeligvis ikke for meg, hehe.. Aner ikke om jeg skal le eller gråte....
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Mulig at dette ikke er et kurs for deg! Hadde jeg vært deg ville jeg sjekket hvordan det ligger an for å få byttet kurs, da det du strever med er noe av det ENKLESTE i hele regnskapskurset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå