tuppa prøvd lenge Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 jeg er på dag 34 i dag og hvis jeg ikke er gravid så ser det ut til å bli en lang syklus dette her også. har ikke hatt noe særlig vondt i magen, noe jeg pleier å ha før tr og har ikke ømme pupper noe jeg også pleier å ha....hmmm... nå var jo forrige syklus helt på bærtur og hadde ikke noe vondt i magen eller puppene da heller og syklusen var mye lengre enn den pleier. jaja...jeg får vel bare vente å se:-) hadde håpet at forrige syklus bare var engangstilfelle for jeg vil ha stabile sykluser noe jeg alltid pleier å ha. har ikm 6-7 mai. masse lykke til jenter!:-)
Giinaღ Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Heisann. Vet du hva dine ustabile sykluser kommer av? Har du tempet for å se om du virkelig HAR eggløsning? Jeg begynte nemlig å tempe denne mnd og har nå funnet ut at jeg faktisk ikke har eggløsning. OM det kun gjelder for denne pp vet jeg ikke, men skal til gynokolog i dag og sjekke iallefall. Tror kanskje PCO kan være grunnen til at jeg ikke har eggløsning denne perioden. Greit å få det sjekket
tuppa prøvd lenge Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 heihei! jeg har egentlig ikke ustabile sykluser men hadde det forrige måned, men jeg var i første pp og tror nok tanta ble litt fucka fordi jeg var litt stressa og spent;-) jeg ville prøve pyridoksin for å prøve å få kortere sykluser. jeg har sykluser mellom 35 til 37 dager men de holder seg mest på 36 dager. jeg har ikke tempet nei men jeg har vært hos gynokolog og tatt masse tester og tatt ul og alt virker i den skjønneste orden så han sa det ikke var noe vits i å gjøre noe ennå for det var visst ikke så uvanlig å ha så lange sykuser som meg og jeg hadde ingen tegn til PCO(S). de prøvene jeg tok var blandt annet hormonprøver.
Giinaღ Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Da er det nok, som du sier, bare at du er spent og stressa og det KAN faktisk påvirke syklusen Lykke til!!!! Vedder på at den sitter veldig snart.... klem!!
tuppa prøvd lenge Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 takk for det!:-)ja jeg håper den sitter snart for jeg begynner å bli super lei allerede...jeg har alltid gått rundt og trodd at jeg aldri kommer til å bli gravid. masse lykke til til deg også!:-)håper alt går bra hos legen og at du er i den skjønneste orden du også:-)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå