Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Blir nok en navnløs gutt hvis det blir en gutt! Liker absolutt ingen guttenavn...synes Marcus er fint, men har tenkt på det så lenge at jeg er blitt lei av det...!
LisaColli Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 mine guttefavorittnavn er: William Robin Sander Benjamin Noah Gabriel (utolig nydelig) mange flere også
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Sånn følte jeg det og. Ble skuffa da vi fikk høre at det var gutt fordi vi ikke fant noe navn og hadde et supert jentenavn. Men vi fant et til slutt da, og nå liker vi det veldig godt. (Og er så klart ikke skuffa over at han er en gutt, men at vi ikke hadde noe navn til han.. hehe)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Noah er ok..men nei..ingen av de navnene. seriøst, har jentenavnet klart allerde:-)
alvis Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Det finnes jo så mangen fine guttenavn:) Noah Alexander Elias Trym Casimir Zacharias Linus Brage Oliver Andreas Endre Brede Eskil Ja...masse fine.
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Vi var innom disse: Herman Mikkel Eivind Einar Sondre (som han heter) Jonas Vegard Øyvind Teodor Tobias Hendrik Karl
høstbarn:) Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg vet av en liten jente som heter Kristina eller Christina, hvis hun hadde blitt gutt hadde hun hett William. Min gutt heter William, derfor jeg husker det;)
Monajenten Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Sånn følte jeg det også. Eller, jeg var veldig glad for at han ble gutt men tenkte også at han kom til å bli navnløs. Det er utrolig få guttenavn jeg ville valgt til barna mine. Min ble en Lucas, det var det eneste vi klarte å bli enige om. Liker navnet og har alltid gjort det, men hadde egentlig ikke lyst til å bruke det fordi det er blitt så poppis. Men han er en Lucas da:-)
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Nei, ingen av de heller..sooory hehe, men takk for tips:-) Alexander er ok..men 2 av mine venners barn heter det! Har noen en link til "guttenavn" på nettet??
æsj altså! Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Da får du håpe at du får enda en jente da. Hilsen guttemamma, som ikke synes det er vanskelig å finne navn til dem
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Lucas er fint det..men nei...dessuten heter alle det. William likte jeg når jeg var liten da men ikke nå...Samboeren min rister på hodet her anyway:-/
maisel Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 isak david sebastian lukas stefan simen hermann mats patrick filip jeg syns det er kjempe mange fine guttenavn.. jeg har to gutter selv, men husker jeg slet med å finne på jentenavn hvis det skulle vise seg at det var det jeg fikk
drømme* Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Jeg synes det er litt fint å ta opp bruken av gamle norske navn, ellers liker jeg Jan og Johannes ... og August..Iver og Annar. Da mitt første barn ble født, var Camilla et populært navn... litt for populært.... det var tre jenter i samme klassen da de begynte på skolen. Ble noen forviklinger av det hehe..
kanutteogkruttet Skrevet 5. mai 2008 #18 Skrevet 5. mai 2008 Jeg forguder navnet Matheo.... Nyyyydelig
høstbarn:) Skrevet 5. mai 2008 #19 Skrevet 5. mai 2008 Christina og Benjamin? ....................Martin? ....................Ludvik? ....................Sigurd?
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #20 Skrevet 5. mai 2008 Adrian liker jeg.....hmmm...:-)
høstbarn:) Skrevet 5. mai 2008 #21 Skrevet 5. mai 2008 Vi sto mellom: William, Iver, Erlend og Endre.
Petrine C",) Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Ingen fine guttenavn?? Vi har det omvendt vi, venter jente men synes ikke det er så mange fine jentenavn.... Hvilke navn dere hadde klart til jenta da, om du vil fortelle? Guttenavn: Daniel Sebastian Noah Adrian Isak Sondre
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 5. mai 2008 #24 Skrevet 5. mai 2008 Christina og Adrian ???? Christina og Marcus??? 2 alternavtiver så langt...gikk inn på statistisk sentralbyrå og Abdullah og Mohammed var veeeldig populære navn?? Christina og Abdullah:-) hahah
mortil3søtesmå Skrevet 5. mai 2008 #25 Skrevet 5. mai 2008 Kasper Isak Filip Leander Aron Elias Bendik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå