*ale* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hva har dere til lunch?? Sånn som man kan ha med på jobb lissom.. Og ..kan man spise frukt? Det er ris, brød, pasta og potet som er fyfy??
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Lenge siden jeg gikk på sånn kur, men pleide å ha salat til lunsj jeg da. Ble litt mye egg og kjøtt etterhvert. Ost o.l. er det bare å ha med i egen boks så blir den ikke oppbløtet. Hvis det er Atkins du bruker så kan du ikke spise frukt ihvertfall.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Du skal aldri "ikke spise karbo", men redusere til et minimum. Frukt inneholder masse fruktsukker (=karbohydrater), så det kan du ikke spise. Ellers skal du redusere på sukkerinntak, kornprodukter, mel, brød, pasta, ris, potet og en del rotgrønnsaker. Få i deg nok fett, og mye protein. Alt rent kjøtt og fisk er supert og et "must have!"
*ale* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. mai 2008 Tenkte egentlig bare å kvitte meg med de siste gjenstridige 5 kg til sommeren... Men er jo veldig norsk i kostholdet, dvs avhengig av potet, pasta og brødskive;) Ikke frukt.. dvs ikke juice heller??? Tåler ikke melk så da har jeg et problem...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Nei, ingen juice. Fun light kan du drikke f.eks.
*ale* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2008 Hehehe.. spørs om denne kuren er noe for meg.. Liker ikke funlight... Får komponere min egen...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hehe, har du ikke Atkinsboka? Står under drikke: Vann Mineralvann Farris med smak (må stå 0 kal.) Koffeinfri kaffe og te Lettbrus (les etiketten!) Iste med kunstig søtstoff Fløte og kremfløte (legg merke til karb.innh.) Naturlig og kunstig appelsinsaft! (inneh. noen få karbohydrater, så ikke drikk mye av den) Kildevann Club soda Urte-te Klar kjøttkraft/buljong Sitron- eller limesaft (inneh. 9,9g karbo pr. 100g)
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Er ikke så vanskelig, hehe, men man må ha motivasjon og viljestyrke Spise rugbrød istedenfor vanlig brød Spise mer av grønnsaker og rent kjøtt ikke godis og brus ikke juice, mye karbo Men eple og pære kan man spise, pga ikek så mye karbo, tar dette som mellommåltid spiser en del kylling, fisk, svin
RockMyWorld Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Lunsj: Karbonade, egg, bacon, ...kyllingsalat, middagsrester... Du kan drikke sprite zero:-) Og husk du kan spise bacongull:-) mmmm
*ale* Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. mai 2008 Hmm.. Bruker å starte dagen med et glass appelsinjuice, orker ikke frokost lengre.. et par skiver og ett egg til lunch... spiser altfor mye pasta til middag, og vi har potet og ris endel også, så der kan jeg nok kutte ned masse... Mer grønt jah!!!! Kvelds innimellom.... en skive eller noe frukt.... Drikker masse juice, men ikke melk (melkeprod), veldig lite brus. Så er vel litt redigering her som må til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå