Gå til innhold

Simo kombi? senke vognen lenger ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hørt noen si at når du skal begynne å bruke sportsdelen så går det ann å senke vognen så den ikkje e så høyt opp, om dere skjønner. Men eg finner ikkje ut hvordan vi gjør det :D noen som har peiling om dette går eller ikkje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvordan det skulle gå an! Hjul-"stativet" kan jo ikke endres på?

Skrevet

nei ikkje eg heller:) men skal visst gå ann på en måte, men hvordan? Noen som vet?

Skrevet

Har også hørt dette. Hva med å ta den med på butikken å høre. Var det de jeg hadde hørt om hadde gjort.

Skrevet

Jepp det går an. Når du tar av selve sportsdelen ser du en blank bøyle som er festet på hver side av sportsdelen. Disse bøylene må du skru av og snu andre veien. Da blir den lavere når du fester sportsdelen på understellet igjen. Det er disse bøylene som fester sammen vognen. Uff klønete forklart, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt det. Husker jeg klødde meg i hodet lenge når vi skulle bruke sportsvognen med eldstemann. Vognen blir mye finere og praktisk i bruk når den blir senket litt.

Skrevet

Nå fant jeg bruksanvisningen, og du har rett, det skal gå an på én eller annen måte! :)

Jeg skjønner ikke de dårlige sort/hvitt-bildene, men det står:

- Løsne skruene, 1 ved hodeenden og 1 ved fortenden av vangen.

- Snu deretter click in delen og løsne skruene som er på baksiden.

- Snu flat jernet til click in delen, se til at de små proppene kommer i hvert sitt hull, 1 på hver side, skru deretter fast skruene. Skru click in delen fast til innsatsen igjen.

Ikke akkurat et flott "bruksanvisningsspråk" da... :)

Skrevet

På min Simo-kombi fra 2003 er det to sett med hull til den blanke bøylen. Så jeg har bare skrudd den av og festet den i hullene ovenfor slik at sittedelen kommer lavere.

En ting er at dette er bra ettersom barnet blir større - for vogna blir mer stødig slik. Men, hvis du planlegger å snu barnet fra det slik at det ser fremover når du kjører så får vi det bare til når vi har senket vogna.

Skrevet

Hi her .Er det forsjelligt fra modell til modell? Har simo kombi 07. . hehehe ja sjønner det er vanskeligt å forklare:/ har ikkje bruksanvinsingen:/ noen som gidd å ta bildet å sende til meg? hehe virkelig desperat her eg sitter:d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...