maiprinsen Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har en bekjent som jobber som jm på sykehuset hvor jeg skal føde. Om hun er villig til å stille opp når jeg ringer, er dette da en mulighet? Få henne med under hele fødselen selv om hun kanskje ikke har vakt akkurat da?
Nætte;mortil2 Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Det må jo være opp til den jordmoren og sykehuset hva slags praksis de har på det! For har hun ikke vakt så blir det jo ekstrajobb, og kommer hun på frivillig basis har det vel noe med lønn å gjøre... Er vel bare å ringe henne og høre??
maiprinsen Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2008 tenkte jeg skulle få ho mor til å spørre henne i morgen, en tidligere kollega av henne som jeg også kjenner. Men hun har videreutdannet seg fra sykepleier til jordmor.
Tante Gustava Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det blir jo et spøsrmål om betaling da. Hvis hun skal komme inn på fritiden sin så er jo det overtid. Tviler på at sykehuset er villige til å betale overtiden så lenge de har annen jordmor på vakt. Og da spørs det om hun er villig til å gjøre det gratis. Jeg jobber som sykepleier, og personlig hadde jeg kommet gratis om det var noen som sto meg nær, men ikke for en bekjent. Men det skader jo ikke å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå