Gå til innhold

Er det BARE meg som ikke har hatt kynnere? (uke 37)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på uke 37 nå. Er førstegangs.

Synes ikke jeg hører annet enn at alle gravide har kynnere. Kjenner man det??

Jeg har vært stram i magen hele svangerskapet. Noe alle de fire jordmødrene jeg har vært innom på kontroll hos, har kommentert. Men kynnere som jeg har kjent, nei det har jeg ikke hatt.

Burde man ha det eller??

Kan fødselen starte helt brått uten kynnere av noe slag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg også på.... så dytter litt på denne her...

har forresten stram mage jeg også, men har ikke kjent noe til disse berømte kynnerene... Lurer jo litt på hva det er jeg går til, har jo ikke hatt noen tegn på hvordan det kjennes ut.. kanskje det er like greit?

Skrevet

I mitt første svangerskap ante jeg overhodet ikke hva kynnere var, kjente ingenting! Så jeg merket det fort den dagen fødselen startet! Nå i 2 svangerskap har jeg kjent det lenge.. Så er nok forskjellig på person til person og fra svangerskap til svangerskap!!

Skrevet

Ikke jeg heller, ikke merkbare hvertfall. Er forsåvidt bare 31 uker, men dette er mitt tredje svangerskap og hadde ingen (som jeg kunne sette navn på) i de to forrige svangerskapene heller....

Skrevet

Alle har vist kynnere men ikke alle kjenner det, bare heldig det:) Jeg kjenner det heller ikke noe serlig, bare oppdager at magen blir hard av og til.

Min jordmor sa at det er bare bra at jeg ikke kjenner det, for da kommer jeg i alle fall ikke til og ta feil når det er ordentlige rier:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...