Gå til innhold

Soltelt / solskjerming til baby. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere til sommeren med babyen på stranda,terassen osv? Hun kan ikke sitte og kan jo ikke ligge i bagen hele dagen? Kanskje kjøpe en liten parasoll til å ta med eller...? Vil helst ha et soltelt,men hvor får jeg tak i det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på lekebutikkene, der har de ofte slike telt, av ulike slag og str.

Skrevet

du kan få en bag med kalesj(med uv filter),soltelt og lignende på barneutstyrsbutikker. Og noen leketøysbutikker.

Skrevet

Veit Nille hadde noe sånt for 3 år siden da eldst var baby. Var lekematte med skjerm over som en kalesje inni hang det leker.

Gutta her var veldig glad i den. I sommer er det tanteungen min som skal bruke den. Han må bare bli født først:)

Skrevet

jeg har en sånn UV ting sak som jeg tenkte å kvitte meg med. Kjøpte den i fjor da vi bestilte sydenreise, men den ble dessverre avlyst - så teltet er ubrukt..

Skrevet

Hvordan ser den ut,er den som et halvt telt på en måte ? Tungvind å sette opp ?

Skrevet

Nei, det er mer som en bag, med lett stoff over. Inni har den en løs matte og noe babygymliknede sak. Er UV beskyttelse på det.

Skrevet

str som en vognbag eller ? tar den stor plass å frakte da eller kan legges sammen?

Skrevet

Den er sammenleggbar, blir helt flat men går fint i en koffert, ja.

Skrevet

Hm.. skulle så gjerne sett et bilde av den. Hvor kjøpte du den?

Skrevet

Ja, si det.. Jeg tror jeg kjøpte den på en lekebutikk i Oslo. Har bilde av den, kan prøve å legge det i profilen min.

Skrevet

gi et pip her da når du har lagt ut

Skrevet

Da har jeg lagt ut bilde :)

Skrevet

Fant det. Blir for mye kant,hun blir utalmodig av å ligge oppi noe,så jeg får lete videre. Men takk for bryet :)

Skrevet

Magicka

Hva skal du ha for den?

Skrevet

200 tenkte jeg. Betalte 398 for det i fjor.

Skrevet

Er det madrass oppi? eller noe lignende?

Skrevet

Det er et vattert lite teppe eller hva jeg skal kalle det...

Skrevet

sendte en pm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...