Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvordan er huden til den lille?? blir den ikje fort tørr eller?? Syns det er sååå koselig å bade Emilie før hun skal legge seg for natten. har gjort det 2 ganger i uka nå, men har litt lyst å gjør det hver kveld om en fast rutine før senga... men er redd huden skal bli så tørr... men er ikje snakk om så lenge i vannet...
Me & Ne Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Vi gjør det Er mest for å få tiden til å gå før leggetid,hun er så utålmodig da,og for å ha rutiner. Bruker ikke såpe i vannet,for vasken tar vi på morgenen i dusjen. Hun er helt fin i huden. Du kan jo bruke litt lotion..
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 det er bra... pleier å bruke olje i vannet... Da skal hun få bade hver kveld... hun er sååå glad i å bade... tenkte også på å få tiden til å gå før leggetid... )
ifie Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Vi bada lille snupp hver kveld da han var mindre. Mest for å ha som en del av kveldsrutinen. Vi hadde alltid olje i vannet, og brukte aldri såpe. Om du ser at hun blir litt tørr, er det sikkert lurt å ikke bade så ofte likevel
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg bader snuppa hver kveld, hun elsker å bade å det er så koselig med en fast rutine på kvelden. Vi går opp på badet sånn i halv seks tiden, lar henne ligge å sprelle litt naken før vi bader. Prater å koser oss. Gøy å gjøre noe annet enn å sitte i stua synes jeg. Bader ikke lenge av gangen nei, vet ikke hvor lenge vi bader jeg men kan tippe på en 5-10 min. Tuppa blir ikke tørr i huden nei, jeg bruker aldri såpe med parfyme da. Bruker enten babyolje eller baby dusj, anglamark eller neutral sine er fine synes jeg. Bruker heller ikke mye, bare en dæsj. Trenger ikke såpe / olje hver gang heller. Etter vi har badet går vi på stua å koser litt før hun legger seg sånn i halv sju - sjutiden. Tuppa mi blir iallefall ikke tørr, hun er så mjuk atte..=)
Mine 3 småtroll! Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Vi bader hver kveld siden det virker søvdyssende på gutten. Han får utrolig myk og fin hud av oljen i vannet så det er ikke noe problem. Vi unngår derimot å ha vann i håret hans mer enn 2-3 ganger i uka da jeg merket at hodebunnen hans ble litt tørr av all badingen.
lille me og mine Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 her bader vi hver kveld, av og til 5min men oftest en 20min.bader mye sammen med henne i storkaret stortrives i vannet alle mann er ikke noe tørr, bruker olje og såpe om hverandre. smører ikke inn med lotion fast, bare av og til.
Willy Wonka Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Bader nesten hver kveld, både fordi han elsker det....koser seg skikkelig, men også fordi han har begynt å åle/krabbe rundt på gulvet og trenger faktisk å bades. Ikke minst er det kjempe koooooooos for oss! Bruker olje.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Når begynner babyer å like å bade? Altså, virkelig LIKE det? Jenta mi er 7 uker nå, og er ikke så glad i det ennå.. Begynner å skrike som regel!
Little Dreamer Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Sikker på du har riktig temp. på vannet da?
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Slik var Emilie også første gangen hun badet her hjemme etter vi kom hjem fra sykehuset... Men fant ut til neste bad at temp. på vannet var for kaldt.. så vi hadde vannet varmere og hun roet seg med en gang... Prøv litt varmere vann ) Lykke Til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå