Dunder Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Dersom det er noen forskjell da.. Hvem er rett og slett mest fornøyd med livet sitt og tilværelsen generellt? Tror du at det er deg selv eller mannen din? Og hvorfor?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Hehehe.. Jeg kan godt svare jeg.. Jeg tenker da ikke på forholdsmessig.. men mest fornøyd med livet generelt tror jeg er mannen.. =)
S.J.E.F.E.N Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Mannen, dette fordi han har en jobb han elsker, jeg har en jeg ikke trives i men det jevner seg nok når jeg får en jobb jeg kan trives i............ Du da?
mamma&urokråka Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Tror det er mannen min akkurat nå. Er ikke helt komfortabel med morsrollen enda, for å si det sånn... Kjeder meg, har ingen venner som har barn, så føler jeg har "mistet" vennene mine og falt utenfor det sosiallivet jeg hadde.. Men er veldig glad i gutten min da, men ja.. føler det er en del ofringer. Alle vennene til samboeren min driver og får unger nå også, så de er litt på lik linje og har det å snakke om osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå