Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 for fyrste gong... Er veldig spent og litt nervos,hihi... Men prover aa ikkje ha for mange forventningar... Men ka blir eigentlig gjort hos jordmor fyrste gong?? Er 13+2 i morgon,og veit at ein ikkje nodvendigvis finner hjertelyden,veit kje om ho kjem til aa tilby da heller...Men sann ellers??? Urinprover skal ein vel ha med.
Gulljnta Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Min første gang hos jordmor gikk hun gjennom helsekortet og snakket generelt om graviditet, symptomer\andre plager, hva man kan og ikke kan spise osv. Hun kjente også etter livmor, men lyttet ikke etter hjertet for de tilbød ikke det før i uke 16 her. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå