Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

for fyrste gong...

Er veldig spent og litt nervos,hihi...

Men prover aa ikkje ha for mange forventningar...

Men ka blir eigentlig gjort hos jordmor fyrste gong??

Er 13+2 i morgon,og veit at ein ikkje nodvendigvis finner hjertelyden,veit kje om ho kjem til aa tilby da heller...Men sann ellers???

Urinprover skal ein vel ha med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første gang hos jordmor gikk hun gjennom helsekortet og snakket generelt om graviditet, symptomer\andre plager, hva man kan og ikke kan spise osv. Hun kjente også etter livmor, men lyttet ikke etter hjertet for de tilbød ikke det før i uke 16 her.

 

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...